باهوش ترین کودکان جهان!

همه بچه ها مثل هم نیستند، تعداد کمی از بچه ها هستند نسبت به سن هوش فوق العاده ای دارند!

مثلا یک جراح موفق، بدون شک یک آدم باهوشی است، اما وقتی این جراح فقط 7 سال سن داشته باشد باید نعجب کنید، یا مثلا یک نامزد دریافت جایزه صلح نوبل هم انسان باهوشی است اما اگر این شخص فقط 12 سال سن داشته باشد، جای تعجب ندارد؟! در این مطلب شما را با باهوش ترین کودکان جهان آشنا می کنم.

 

دختر بجه زیبایی که در تصویر بالا می بینید، یک خواننده بزرگ است! او با هر آهنگش  1000 یورو پول بدست آورده است. وی متولد October 6, 2002، او در Chisinau به دنیا آمده است. او بدون شک جوانترین هنرمندی است که با صدای زیباش چنین تجارتی برای خود راه انداخته است.

او تنوانسته است دو ساعت اجرای زنده داشته باشد، او نشان شماره 1 را نیز در کشورش کسب کرده است. (در اینجا شما می توانید یک کلیپ ویدیویی زیبا از او ببینید)

 

 

Gregory Smith متولد سال 1990 است، او در دو سالگی قادر به خواندن بود و زمانی که 10 سال سن داشت در دانشگاه ثبت نام کرد. وی موسس یک سازمان نیز هست و همواره در تلاش تا صلح و دوستی را بین جوانان جهان ترویج دهد، او برای اقدامات بشر دوستانه اش نامزد جایزه صلح نوبل نیز شده است.

 

 

Akrit Jaswal یک جوان هندی است، او معمولی نیست! IQ او 146 است! "اکریت جاسوال" هیچوقت برای طبابت تعلیم ندیده, و با اینحال در زادگاهش او به عنوان یک طبیب ماهر یاد میشود.

ماه فوریه سال گذشته "اکریت جاسوال" که او را پسر معجزه میخوانند در برنامه تلویزیونی "اوپرا وینفری" آمریکا حضور یافت و او پس از تولد در سال 1993میلادی, همه را با صحنه های عجیبی روبه رو ساخته و در این میان همچنین لقب نابغه خردسال را نیز به خود گرفته است. در این برنامه تلویزیونی وقتی مجری برنامه از او مپرسد که آیا او قادر به فهم کتابهای شکسپیر در سن چهار سالگی بوده است؟ جواب او مثبت بوده میگوید " بله آن را کاملا میفهمیدم به همین منظور همیشه میخواندمش"
این پسر خردسال سالها پیش از دهکده ای دور افتاده در هند سر برآورده و ویدئویی قدیمی او را درحال انجام یک عملیات جراحی خطرناک بر روی انگشتان به هم چسبیدهء یه دختر کوچک بر اثر سوختگی نشان میدهد و این عمل جراحی سر خط اخبار روز در سراسر جهان را در آن زمان به خود اختصاص داد چرا که این عمل توسط پسر بچه ای هفت ساله به نام اکریت جاسوال تبعهء دهکده "هیماچال پرادش" در هند انجام شده بود .
در حال حاضر, اکریت 13 ساله بوده و آی کیوی او 146 میباشد که باهوشترین فرد در رده سنی خود بر روی کره زمین محسوب میشود آن هم در کشوری که بیش از یک بیلیون جمعیت دارد. در حقیقت این آی کیو میانگین آی کیوی دانشمند بزرگ آلبرت انیشتین را نیز زیر پا گذاشته است . والدین "اکریت" میگویند حتی قبل از اینکه او زبان به سخت گفتن و تکلم بگشاید آنها بر اساس رفتارهایش حس میکردند که قدرت خاصی در او نهفته است.
"راکشا", مادر "اکریت" میگوید که یادگیری او بسیار سریع بود, بطوریکه در سن دو سالگی, وقتی یادگیری حروف الفبا در مدت زمان کمی پایان یافت ما سعی در آموزش وصل کردن حروف و ساخت کلمه و جمله نمودیم که متوجه شدیم او همزمان به نوشتن نیز روی آورده است. هنگامی که او در کلاس دوم بود تمامی امتحانات مربوط به کلاس پنجم را به آسانی و بطور کامل پاسخ میگفت و با گذشت زمان وقتی مادرش متوجه میشود که در سن خاصی او قادر به جوابگویی سوالات تکینیکی مقطع لیسانس دانشگاهی میباشد دیگر به طور قطع باورش شده بود که نبوغ خاصی در پسرش وجود دارد و در آن زمان بود که تمامی شکهایش به بقین بدل گشت.
در سنی که تمام کودکان حروف الفبا را می آموزند "اکریت" کتابهای شکسپیر مطالعه میکرد و در سن پنج سالگی کتابهای طبی جمع آوری کرده و کتابخانه کوچکی فراهم آورده بود و یک سال بعد او برای آموزش و مدارک رسمی در مدرسه ثبت نام کرد و همزمان به تدریس انگلیسی و ریاضیات به دیگران پرداخت.

"اکریت" در سنین خردسالی علاقه شدیدی به مبحث علوم و کالبد شکافی در سر میپروراند. دکترهای محلی متوجه علایق او شده به او اجازه میدادند تا در سن 6 سالگی شاهد انجام عملیات جراحی در بیمارستان باشد. و با اینکار او بیشتر تشویق به ادامه در این زمینه شده و در تمام زمینه های مرتبط به موضوع تا جایی که در توانش بود مطالعه مینمود. هنگامی که خانواده ای فقیر از استعداد ذاتی او خبردار شدند از او خواستند تا عملی را بر روی دختر خرد سالشان بطور مجانی انجام دهد که این عمل به موفقیت کامل به دست او به پایان رسید.
بعد از اتمام آن عمل "اکریت" به نابغه طبابت در هندوستان شهرت یافت و گاه و بیگاه همسایه و آشنا و غریبه برای مداوا و مشاوره به او مراجعه میکردند. در سن 11 سالگی "اکریت" به خاطر نبوغ خود, در "دانشگاه پنجاب" پذیرفته شد و بدین ترتیب او عنوان جوانترین دانشجوی دانشگاههای هندوستان را نیز به خود اختصاص داد. در پایان همان سال برای مشارکت و مشاوره در مسائل تحقیقاتی پزشکی به همکاری دانشمندان و علمای برجسته به دانشگاه سلطنتی انگلستان در لندن از او دعوت به عمل آمد.
"اکریت" میگوید که او میلیونها نظریه در زمینه طبابت در سر دارد ولی در حال حاضر او تمام هوش و حواس خود را بر روی یافتن راهی برای مبارزه با سرطان متمرکز ساخته است. او خاطر نشان کرد که در حال کار بر روی راه کاری به نام " oral gene therapy" بر اساس نظریات و تثوریهای حاصل از ذهن خلاق خود میباشد و خود را تماما وقف کار بر روی این مکانیزم نموده است.
"اکریت" خاطره های دردناکی از مردمانی که مبتلا به سرطان بوده و بر اثر فقر در گوشه و کنار خیابان جان میباختند و برای آنها جایی در بیمارستان نبوده و توان مالی دوا و درمان را نیز نداشته اند در سر دارد, و حالا او میخواد تا نبوغش را در راه کاهش رنج و عذاب آنها به کار گیرد. او در این رابطه میگوید " من از این ماجرا بسیار رنج میبرم و شاید بتوان گفت مشوق اصلی برای علاقه شدید من برای طبابت و مخصوصا سرطان همین خاطرات تلخ باشد".
هر چند که تمام تلاش "اکریت" برای پرداخت قیمتی سنگین در ازای مهر و عاطفه خانواده اش میباشد, چرا که پدرش پشتیبانی عاطفی خانواده که در این سنین لازمه زندگی برای یک کودک هم سن و سال اوست از او دریغ داشته و به گفته شده تا زمانی که درمانی برای سرطان نیافته حق باز گشت به خانه و سرزمین خود را ندارد و باید در غربت به سر کند . و با تمام بچگی و افکار و نیازهای کودکانه "اکریت" قربانی والدینش برای تحمل دوری او را درک کرده و تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته و به خود اطمینان دارد که این فداکاری آنها را که برای سختکوش بار آمدن او انجام میدهند بی نتیجه نخواهد گذاشت و با اینکه از خانواده ای فقیر بوده امیدهای گرانقیمتی برای رسیدن به هدفش در دل میپروراند.
در حال حاضر "اکریت" بطور همزمان در رشته های گیاه شناسی, جانور شناسی, و شیمی در مقطع لیسانس درحال تحصیل است و او امیدوار است تا روزی در دانشگاه "هاروارد" به ادامه تحصیل پرداخته و به اخذ مدارک و همچنان دانش بالاتر دست یابد.

 

Kim Ung-Yong (تصویر بالا) بیشترین ضریب هوشی را در جهان دارد، کافیست بدانید او از 4 سالگی در دانشگاه حضور یافت و در سن 15 سالگی تنوانست مدرک دکترای خود را دریافت کند!

 

 

 

دختر بچه زیبایی تصویر بالا هم یک هنرمند جوان یا بهتر بگم کودک هنرمند است! او جوانترین نقاش دنیاست، او نمایشگاه های برای آثاز خود نیز دارد و علاقه مندان زیادی هم دارد. آثار زیبایی او را در تصویر بالا (پشت خودش) می توانید ببینید. این ها بخش کوچکی از آثار او می باشد

نظرات 28 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ق.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

dj hanzi دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ق.ظ http://www.hanzi.blogfa.com

سلام دوست عزیز من با اجازتون شما رو لینک کردم امیدوارم بتونیم از نظرات همدیگه بخوبی استفاده کنیم

مجهول... دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ق.ظ http://majhol.blogfa.com

این بچه‌هارو دیدم از خودم شرمنده شدم!!!

وحید دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.arinoos.blogsky.com

سلام
خوبی؟
منم یه روز فکر می کردم یکی از این بچه ها هستم
ولی خب نبودم.
فعلا...

مرگ عشق سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ب.ظ http://www.hanzi.blogfa.com

زندگی داریم تا زندگی ! مرگ داریم تا مرگ ! زندگی داریم تا مرگ/آدم با سبزی و صفا که دمخور باشد ، سبز می شود/اگر هنوز نمرده اید ، چیز زیادی از دست نداده اید . /مرگ اولین گام برای آخرین راه حل است
[گل][گل][گل]

مرگ عشق پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:33 ب.ظ http://www.hanzi.blogfa.com

هیچکس اشکی برای ما نریخت...
هرکه با ما بود از ما می گریخت...
چند روزیست که حالم دیدنیست...
حال من از این و آن پرسیدنیست...
گاه بر روی زمین زل میزنم...
گاه بر حافظ تفعل میزنم...
حافظ دیوانه فالم را گرفت...
یک غزل آمد که حالم را گرفت...
مازیاران چشم یاری داشتیم...
خود غلط بود آنچه می پنداشتیم...
[گل][گل][گل]

وهاب جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ق.ظ http://galery.tk

سلام.خوبی
خوب دیگه مظمئن شدم که اصلا هوشی ندارم
آره دیگه من پم پم
شک نکن
شاد باشی

- شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ق.ظ http://www.loanly.blogfa.com

سلام
وبلاگه جالبی دارید خوشحال میشم به من هم سر بزنید

مرگ عشق یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ق.ظ http://www.hanzi.blogfa.com

گدایان بهر روزی طفل خود را کور می خواهند
طبیبان بهر روزی مردمی رنجور می خواهند
همه مرده شویان راضی اند از مردن مردم
بنازم مطربان را مردمی مسرور می خواهند
[گل][گل][گل]

- یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.loanly.blogfa.com

خیلی ممنونم از اینکه سری زدین

بازم منتظرتون هستم

مرگ عشق دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.hanzi.blogfa.com

ما باید از این هنرمند یاد بگیریم که یک فرد همیشه می تواند موفق باشد
در مورد آپ هم بگم که من توقع ندارم شما به من خبر بدین که آپ هستین من خودم دائم به شما سر میزنم البته از طرفی دیگه هم توقع دارم شما هم دائم به وب من سر بزنید و در مورد شعرهای جدیدم یا نوشته های جدیدم نظر بدین تا اگه لازم باشه اصلاح کنم
[گل]

مرگ عشق چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ق.ظ http://www.hanzi.blogfa.com

سلام دوست عزیزم میدونی چرا دوستات کم میان احوالتو میپرسن؟ آخه تو هم در حقشون کم لطفی می کنی... به هر صورت من وظیفه دارم هر روز به دوست عزیزم سر بزنم

hamed چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ http://hid.ir

با سلام
با استفاده از این سایت می توانید آدرس خودرا کوتاه کرده (به صورت YOU .hid.ir ) و با معرفی به دیگران و ایندکس شدن در گوگل توسط خود سایت آمار بازدید خود را بالا ببرید....

رضا شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ب.ظ http://WWW.REZA670.blogfa.COM

سلام خوبی

جالب بود

بای بای

مرگ عشق دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ق.ظ http://www.hanzi.blogfa.com

سلام نمی دونم چرا آپ نمی کنید
ولی من وظیفم هست به دوست عزیزم سر بزنم

ایران پیکس پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ب.ظ http://iranpix.blogfa.com/post-67.aspx

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت سایت

جدیدترین عکس های بازیگران سریال جومونگ - سوسانو - جومونگ-تسو- یانگ پو - بانو یومی یول - و...

جدیدترین عکسهای بازیگران سریال حضرت یوسف - یوزارسیف - بانو نفرتیتی - زلیخا - آخن آتون - و ...

عکسهایی از بهترین بازیگران زن ایرانی و خارجی

منتظر حضور سر سبز شما هستم

http://iranpix.blogfa.com/post-67.aspx

موفق باشید
یا علی

مرگ عشق جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ب.ظ http://www.hanzi.blogfa.com/

کامل خوندم زیبا بود

مرگ عشق چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.hanzi.blogfa.com/

سلام دوست عزیز ...
اومدم ولی آپ نبودین...
کجایین خبری ازتون نیست کم پیدا شدین

طناز پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

salam

kolan bachehaye in dore zamooneh bahoosh tar az ghabl hastan

hamashoon zood harf mizanan

zood rah miran

:)

وهاب یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ http://galery.tk

به انتهای گریه که میرسم

صدای ساده فروغ از نهایت شب را میشنوم !

صدای غروب غزالها را !

صدای بوق بوق نبودن تو را در تلفن ...

آرام تر که شدم ،

شعری از دفاتر دریا میخوانم

و به انعکاس صدایم در آیینه اتاق

خیره می شوم !

در برودت این همه حیرت ،

کجا مانده ئی آخر ؟

مرگ عشق سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.hanzi.blogfa.com/

سلام دوست عزیز من اومدم که بعد نگی پسر بدیم ...
من همیشه به شما دوست عزیز سر میزنم
قدرمو بدون ...

پیام چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:12 ب.ظ http://payamu.blogfa.com

سلام وب جالبی دارین اگه مایل به تبادل لینک هستین ...
لینک به ما : ورود ممنوع
شما هم اعلام کنین تا لینک شما را قرار بدم.
یا حق.

sasan30 پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ق.ظ http://www.bestgames3000.iranblog.com/

وقت بخیر
دوست قدیمی روفوزه جان.
وب زیبا و با حالی داشتی و داری.
در صورت تمایل ما را با نام:
بازی های کم حجم سگا + موبایل + فلش و...
لینک کنید.شما لینک شدید.
با تشکر از شما عزیز مهربان

آریانا یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ب.ظ http://Areiana.Blogsky.com

سلام
خیلی جالب بود
قدرت خدا
این بچه ها تو این سن
مخصوصا اون پزشک هندی

علی اکبر سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

برای من فقط یک دعا کارسازه...پس کمکم کن

مرگ عشق شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:07 ب.ظ http://hanzi.blogfa.com/

سلام دوست عزیز امیدوارم هرکجا که باشین موفق و سربلند باشین...
آهنگ جدیدم رو تو وب گذاشتم خوشحال میشم از نظرات شما استفاده کنم

وهاب پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ق.ظ http://galery.tk

سلام.خوبی
کجایی ؟؟؟
تو درگیری های انتخابات گم که نشدی؟
هرجا هستی شاد و سلامت وموفق باشی

duduhrened سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.kaboodle.com/buying_generic_cialis

Nice Post ! www

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد