مگه خاطر خواهی گناهه

اگه دیونه ندیده ای به ما می گن دیونه
اگه دیونه شنیده ای به ما می گن دیونه
منم یه روز عاقل بودم ،عشق تو مجنونم کرد
زشهر عقل و عاقلا ،یک باره بیرونم کرد
به جرم عشق و عاشقی،به ما می گن دیونه
بزار ملامت بکنن ،یه خوب و بد می مونه
دل من از روز ازل
                   اسیر یک نگاهِ
                                حسین دوست داره
           مگه خاطر خواهی گناهه
دیونه حسینم و ویرونه حسینم
خراب و مست گوشه میخونه حسینم
دل هر کی با یاری خوشه
                          یار دل ما حسینه
                                ترانه ای که دل رو می بره
            صدای یا حسینه
عقل از سر من پریده ودیونگی جا گرفته
حرف اگه داری با خدا بزن، عقلمو خدا گرفته
هر کی عاقله غمی داره ، روزگار درهمی داره
عاشق نشدی نمی دونی ، دیونگی عالمی داره
بهشت من حسینه و سرشت من حسینه
نوشته کتاب سرنوشت من حسینه ...

-----------------------------
وفات پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام علی بن موسی الرضا (ع) رو تسلیت عرض می کنم.


سلام ... حال شما ؟چه عجب این بلاگ اسکای راه افتاد و ما تونستیم برگردیم دوباره!

پرنده

نگاهش توی آسمون یک پرنده رو تعقیب می کرد..
آه کشید و گفت کاشکی من هم پرنده بودم.. آزاد، پرواز می کردم..
بعد یکدفعه فکر کرد که پرنده ها بال دارند.. دست ندارن.. نمی تونن چیزی رو لمس کنند..
دلش برای پرنده سوخت که هیچوقت گلبرگ یک گل رو لمس نکرده..
فکر کرد خیلی کارها هست که پرنده ها نمی تونن انجام بدن..
پرنده ها حتی لبخند هم نمی تونن بزنند..
...
بعد لبخند زد و گفت کاشکی پرنده نبودم.. ولی آزاد، پرواز می کردم!..

دیگه نمی خوام پرنده باشم!

-----------------------------------
اینجا هم اگه یه سر بزنید بد نیست... آهنگ های جدید و با حالی داره
 یه نرم افزار جالب به نام AllToTray به شما  اجازه می دهد هنگامی که برنامه ای راMinimize مــی کنید آن رابه TaskBarانتقال دهیدو ازفضای خالی نهایت استفاده را کنید!مخصوصا توی WinXP . برای دانلودش اینجا کلیک کنین . حجم این برنامه ۵۲۷kb 

انتقام خودمان را از زندگی بستانیم پیش از آنکه در چنگال او خرد شویم .... خوش باشیم و فراموش کنیم ، تا خون این مایع زندگی که از هزاران زخم ما جاری است را نبینیم.
"صادق هدایت"
-------------------------------------------
در کوچه های گمنام آشنایی بدنبال خاطرات شیرین بودم.بوی کوچه های خیس خورده بارانی مرا به وجد آورده بود.عابری تنها را دیدم که با کولباری از خاطرات آرام گام بر میدارد نمی دانم او در این کوچه های تاریک به دنبال چه بود؟ گفتم تو کیستی؟ گفت: عاشقی تنها .گفتم در اینجا چه میکنی؟ گفت: به دنبال گمشده ای هستم.گفتم دستهای سرد مرا هم بگیر و مرا هم با خود ببر. من هم مثل تودیر زمانیست که بدنبال گمشده ای هستم که حس می کنم در این کوچه های گمنام او را خواهم یافت!!!
---------------------------------------------
طوطی ای بود که صدای فیل را تقلید می کرد، مثل گرگ زوزه می کشید، مثل روباه جیغ می زد، مثل جیرجیرک جیر جیر می کرد، مثل گاو ماغ می کشید، مثل خر عرعر می کرد، صبح ها با خروس قوقولی قوقو می کرد ...

فقط صدای خودش را نمی دانست!

کارای بعضی از ماها هم همین طوریه! اون کسی که نباید یه کاری رو بکنه، برعکس اون کار رو انجام میده! اصلاً میدونی عیب ماها چیه؟ حرف گوش نمی دیم، کارای خودمونو ول می کنیم و ... . یه ضرب المثله میگه هرکسی کار خودش، آتیش به انبار خودش! چرا ما نباید تو شکل و قالب خودمون باشیم؟ اگه هر کسی در پست خودش بود و وظیفه اش رو به خوبی انجام می داد، به اون هدف ایده آل نزدیک می شدیم.

---------------------------------------
راستی تا یادم نرفته بگم که قسمت لینک ها بزودی برقرار می شه. اگه شما مایل به تبادل لینک هستید منو در جریان بگذارید . ممنون

I wish you a happy new year

ّبا خزان شروع کردم و از زمستان گذشتم
در غمها و شادیها نوشتم
با تو بودم و برای تو نوشتم
خود را در با تو بودن یافتم...
با شما بودن را تجربه کردم

از شما صبر را یاد گرفتم
جملاتتان امید را به من آموخت
لطفتان تجلی نوازش دوستانه بود...
و اینک پشت دروازه بهار ایستاده ام

آماده ام که راسخ تر قدم بردارم
با حضورت جلای بیشتری به روح نوشته هایم بخش...
=========================
خیلی خوشحالم که دوباره می نویسم! ... امیدوارم از سال پیش بهتر باشم

دست در دست زمان می گذارم

لبحندی بر گل بنفشه می نشانم

هر بهار ...