سال ۱۳۸۴ مبارک

برآمــد باد صبح و بوی نوروزعیدتان مبارک
به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال
همایون بادت این روز و همه روز
جهان بی ما بسی بودست و باشد
برادر جز نکونامی میندوز
نکویی کن که دولت بینی از بخت
مبر فرمان بد گوی بدآموز

امیدوارم سال خوب و پربرکتی پیش رو داشته باشین، همراه با موفقیتهای روزافزون.
برای بهار عمر شما عزیزان هفت سین "سعادت" ، "سخاوت" ، "سیادت" ، "سلامتی" ، "سرافرازی" ، "سربلندی" و "سرور" را آرزو می کنم.   
درست مصادف با آغاز بهار،(اول فروردین ماه) وبلاگ رفوزه هم یکساله میشه. می خوام بدونم رفوزه از ۲۰ نمره در این یک سال چند میگیره!؟ (قبوله یا مردوده ؟ حتماْ بگین...)
تعطیلات به همه ی شما عزیزان خوش بگذره، بهار دلهایتان پر گل باد ، عیدتان مبارک باد
التماس دعــــــــا

یاهو با 'Yahoo 360°' به عرصه وبلاگ پای می‌گذارد

paertizanha.blogsky.comبر طبق نوشته‌ای که در سایت یاهو منتشر شد، این شرکت از اعضای خود دعوت به عمل آورده است تا در نسخه تست بتای سرویس جدید این شرکت با نام Yahoo 360° ثبت نام نمایند.
جولی هرندین، نائب رئیس سرویس‌های شبکه‌ای یاهو اظهار می‌دارد: " Yahoo 360° به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی با یکدیگر در تماس باشند و بتوانند از طریق بلاگ، عکس و
دیگر محتواها علایق و دانسته‌های خود را از طریق یاهو با یکدیگر به اشتراک بگذارند."
همچنین هرندین اظهار داشت: "یاهو قصد ندارد خیلی فوری تبلیغات را با این سرویس اضافه نماید و در وهله اول بر روی جذابیت و جالب بودن آن برای کاربران تمرکز دارد."
یاهو در رقابت با مایکروسافت و گوگل به سمت شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ حرکت کرده تا چیزی از دیگر رقبای خود کم نداشته باشد.
شایان ذکر است، مایکروسافت در ماه دسامبر محصول بلاگ خود با نام "MSN Spaces" را به سرویس MSN اضافه کرد. همچنین گوگل صاحب سرویس وبلاگ "Blogger" و شبکه اجتماعی "Orkut" نیز می‌باشد.
----------------------
قالب جدید وبلاگ : "R_GB "برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
برای دریافت به این صفحه بروید.

مجموعه ای از عکس های جالب و دیدنی رو
می تونید اینجا ببینید
 
اینجا هم کلی عکسهای قشنگ در رابطه با عید باستانی نوروزه 
اینجا هم کلی wallpaper های نوروزی داره
کدام را ترجیح می دهیم: دوست یا خانواده؟ 
نخستین ویروس MMS 
مجموعه ای از سایتها و وبلاگهای فارسی زبان 
اولین پایگاه کاربران ایرانی مویبل تایپ

اینترنت، نخستین منبع کسب اخبار سیاسی در آمریکا

rofouzeh.8m.comبر اساس آخرین آمار به دست آمده از سوی مرکز تحقیقات آمریکایی مردم و مطبوعات، 75  میلیون آمریکایی در طول انتخابات سال  2004  برای کسب اخبار، انجام مباحثات سیاسی از طریق پست الکترونیکی و یا برای شرکت مستقیم در پروسه سیاسی به طور داوطلبانه یا با پرداخت هزینه از اینترنت استفاده کردند.
به گزارش بخش خبر ایسنا، بر طبق گزارش «اینترنت و رقابت  2004  » نشان می‌دهد که  37  درصد از جمعیت بزرگسال و  61  درصد از آمریکایی‌های در ارتباط با شبکه، از اینترنت برای دنبال کردن و پیگیری رقابت‌های انتخاباتی استفاده کرده‌اند.
طبق این تحقیقات، جمعیت مراجعه کنندگان به اخبار سیاسی از طریق شبکه به طور چشمگیری از  18  درصد جمعیت آمریکا در سال  2000  به  29  درصد در سال  2004  رسیده است.
همچنین تعداد افرادی که اینترنت را نخستین منبع کسب خبری در این زمینه معرفی کرده‌اند، افزایش یافته است. آمار نشان می‌دهد که در سال  2000  در حدود  11  درصد از رای دهندگان از اینترنت به عنوان نخستین منبع اخبار سیاسی استفاده می‌کردند. در حالیکه این رقم در سال  2004  به  18  درصد رسیده است.
نتایج این بررسی‌ها از  2200  آمریکایی بزرگسال از  4  نوامبر تا  22  نوامبر سال  2004  بدست آمده است. هنوز هم نقش متمایز اینترنت در سیاست به دلیل قابلیت استفاده از آن در روش‌های چند گانه رو به افزایش است.

از این ور و اونور l قالب جدید

رابطه ترافیک با بنــزهای آنچنانی !
کشف باند توزیع موادمخدر و نگهداری دختران فراری در دره فرحزاد 
آقاجری سرانجام تبرئه شد.
یک مخترع ایرانى "دستگاه کنترل قلب از راه دور" ساخت 
قوی‌ترین مردان ایران به جان هم افتادند! مسابقه «قوی‌ترین مردان ایران» که برای پخش از شبکه سوم سیما در ایام نوروز، از چند روز پیش در کیش، در حال برگزاری است، سه‌شنبه شب، شاهد درگیری فیزیکی شدید تعدادی از شرکت‌کنندگان بود. در این درگیری، قوی‌ترین مردان ایران از چاقو نیز استفاده کردند ...
آخر بشر را چه معنی می کنید؟!  
نارضایتی 60 درصد دانش آموزان از وضعیت مدارس 
پرتاب ترقه صورت دختر دانشجویی را زخمی کرد 
گوش برنده یک مزایده را بریدند و کف دستش گذاشتند 
تست روانشناسی رنگها 
افزایش گرایش چینی ها به اینترنت در میان یاس و امید 

یه قالب جدید هم درست کردم با نام " خاطـــره " یه احساسی نسبت به این قالب دارم . (شاید نتونم بیان کنم ولی قشنگ ، آخه من با بعضی قالبهام انس عجیبی میگیرم!) می تونید از اینجا دریافت کنید.
برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید