روانشناسی عشق ورزیدن

برای انسان رسیدن به کمال بدون نوعی از عشق ورزیدن امکان پذیر نیست. بدین گونه هر کس در آرزوی عشق ورزیدن و مورد عشق واقع شدن است. هر چند عده زیادی هستند که در این راه بخاطر طرز تفکر خاص خود بطور کامل ناکام می گردند. امروزه عده ای هستند که می ترسند به نفوذ عشق دیگری سر فرود آورند زیرا تصور می کنند هویت شخص خود را از دست می دهند. عده ای دیگر در ناخود آگاه خود عاشق شدن را ممنوع می کنند چون نمی خواهند مورد خیانت واقع شوند. در این مواقع است که بعلت ناسازگاریهای ناخود آگاه، فرد عشق ورزی را در درون خود غیر ممکن می داند و در این مواقع است که روانکاوی یا دوباره سازی روانی تقریبا همیشه موثر است
زنان و مردانی که در شهرهای بزرگ برای ادامه کار و یا ادامه تحصیل می روند هنگامی متوجه می گردند که چقدر تنها هستند که به زوجهای دیگر خیره می گردند و بدنبال موقعیت های مشابه ای هستند تا نیاز خود را برطرف کنند. اما چون درآمد بالایی ندارند و یا خود را در مقایسه با دیگران بی فایده می دانند قادر نیستند تا دیگران را به بیرون دعوت کنند بهمین دلیل اغلب این گروه از افراد در انتها عشق خود را در اختیار روسپی ها (خود فروشان جنسی) فرار می دهند تا بدین صورت جانشین نیاز ایشان گردد. هر چند که در انتها درمی یابند که این موضوع فریبی بیش نبوده و نمی تواند نیاز ایشان را برطرف کند اما بخاطر ناچاری بارها و بارها به آن افدام می ورزند
توهم در عشق
افراد زیادی هستند که بدلیل عدم تجربه و آموزش کافی همیشه آنچه را که فقط توهمی خیال پردازانه است به عنوان عشق واقعی تعبیر می کنند. البته این توهم بیشتر پدیده ای رایج در میان جوانان است. تنظیم ملاک ها منبی بر تفاوت و تفارق عشق راستین و عشق دروعین کار محالی نیست البته نه برای فرد عاشق چون او خود درگیر است بلکه برای بوسیله سوم شخص ناظر. در همین رابطه روانشناس برجسته ویلیام اشتکل می گوید: توهم در عشق ناشی از رنجیدگی است
هنر عشق ورزیدن
هنر عشق ورزیدن چیزی است که بایستی آموخته شود و شگفت آور نیست که پندار در عشق موجب شوربختی می گردد. نخستین شرط خوشبختی در عشق، عشق مطلوب و عاملی است که باعث گسترش شخصیت هر دو شریک می باشد. مانند سرد مزاجی خانم ها که یکی از مسایل رایج است. سرد مزاجی حالتی است با خصوصیات از قبیل اغلب عصبی، متلون، فتنه جو و بد مشرب. این حالت می تواند ریشه در علل و حوادث رخ داده در زندگی و یا کشمکش های روانی باشد. این موضوع می تواند در دراز مدت باعث جدایی زوجین گردد. متاسفانه چون اکثر مردان متوجه این موضوع نمی گردند نمی توانند به همسران خود دراین رابطه کمک نمایند
ماهیت عشق
غریزه در انسان هرگز چیزی منخصرا بیولوژیکی نیست. همانطور که در میان ما انسانها خوردن تنها در خدمت بقای فرد نمی باشد. بهمین شکل غریزه جنسی نیز در خدمت زندگی می باشد نه تنها عاملی برای بقا. انسان برای بدست آوردن دل می بایست از راه احساسی نزدیک شود چرا که بدون آن خوشنودی واقعی امکان پذیر نیست. همچنین باید گفت عشق حقیقی موثرترین و تعالی بخش ترین خلاق وجود انسانی است که انسان را به بالاترین درجات سوق می دهد. به امید آنکه این مقدمه بتواند کمک حال آندسته گردد که هنوز در ابتدای راه هستند.
منبع: بهار ایران

نقش اینترنت در زندگی دانشجویان

اندی پرز در ایالت هوستون به این دلیل به کتابخانه دانشگاه خود می رود که از سکوت و آرامش آن استفاده کند، نه اینکه در آنجا کتاب بخواند؛ زیرا او تحقیقات خود را به صورت Online انجام می دهد.
ادل فیلدلر برای ثبت نام در کلاسهای درسی و آگاه شدن از نمرات خود در ایالت مینه سوتا از اینترنت استفاده می کند. این کار باعث صرفه جویی فراوان در وقت او می شود. زیرا دیگر مجبور نیست 60 مایل مسافت خانه تا دانشگاهش را با ماشین طی کند.
پاتل برای پرسیدن سؤالات درسی خود از استادان در دانشگاه شیکاگو از ایمیل استفاده می کند. چنین نمونه هایی در میان دانشجویان تقریباً معمول شده است. در حال حاضر، نتیجه یک بررسی جدید این نکته را تائید می کند که اینترنت به یک جزء لازم زندگی دانشجویان تبدیل شده است و آنها فقط برای مطالعه و تحصیل از آن استفاده نمی کنند.
بررسیها نشان می دهد 86 درصد دانشجویان در کشور آمریکا از اینترنت استفاده می کنند. استیوجونز، رئیس گروه ارتباطات دانشگاه ایلینویز شیکاگو می گوید: " استفاده از اینترنت برای دانشجویان بسیار راحت و آسان شده است." اگر به قسمت کامپیوتر دانشگاهها یا کلاسهای درس دانشجویان وارد شوید، دانشجویان را در حال جستجو در اینترنت می بینید. آنها در اینترنت به جستجوی اطلاعات و مطالب مرتبط با درسهای خود می پردازند، فایل های موسیقی را
Download می کنند یا بازی های Online انجام می دهند.درحین انجام این کارها هم فرصتی پیدامی کنند تا برای دوستان خود در دیگر قسمتهای محوطه دانشگاه یا دیگر نقاط جهان، پیغامهای الکترونیکی بفرستند.
این همان چیزی است که دیوید سیلور، استادیار ارتباطات دانشگاه واشنگتن، آن را
Social Multitasking می نامد.
بررسیها نشان می دهد که همه جستجوهای دانشجویان در اینترنت به کارهای درسی آنها مربوط نیست. در واقع، 42 درصد از دانشجویان که از اینترنت استفاده می کنند می گویند اغلب به منظور ارتباط با دوستان خود از طریق ایمیل از اینترنت استفاده می کنند، در مقایسه با 38 درصدی که از اینترنت برای مطالعات درسی و دانشگاهی خود استفاده می کنند. تقریباً سه چهارم دانشجویان می گویند اکثر ایمیل را برای دوستانشان می فرستند.
تحقیقات نشان می دهد، دانشجویان برای اینکه بتوانند امور درسی، دانشگاهی و فعالیتهای بیشتری را در مدت زمان کمتری انجام دهند، از اینترنت استفاده می کنند.
در این تحقیقات 80 درصد از دانشجویان اظهار داشتند که اینترنت به تجربیات دانشگاهی آنها افزوده است و 56 درصد گفتند ایمیل باعث افزایش ارتباط آنها با استادانشان شان شده است.
طبق گفته دانشجویان ایمیل این امکان را به شما می دهد که افکار و نظرات خود را دقیق تر بنویسید و آنها را ویرایش کنید.

یاهو سایت های برتر سال را معرفی کرد

سایتی که زشت‌ترین اتومبیل‌های بریتانیا را نمایش می‌دهد , صفحه اصلی سایت بیل بایلی , کمدین مشهور و سایت Badger (سایت مربوط به سرود و موسیقی) که افراد زیادی را در سال 2004 به خود جذب کرد به عنوان بهترین سایت‌های سال گذشته معرفی شدند.

به گزارش بخش خبر سایت
IRITN.com، به نقل از Neowin , بایلی , کمدینی که سایت خود را به سبک سایت‌های موسیقی فرانسه راه‌اندازی کرده است , ظاهرا از سایت Keira Knightley نیز سبقت گرفته است. در ضمن سایت Stuff Weebls نیز به عنوان فستیوال سرگرمی‌های عجیب و غریب توصیف شده است. هیئت منصفه سایت Badger را به عنوان سایتی که زندگی را تغییر می‌دهد معرفی کردند.
سایت
ugly cars.co.uk نیز جایزه خارق‌العاده‌ترین و عجیب‌ترین سایت را به خاطر نمایش زشت‌ترین ماشین‌هایی که تا به حال روی زمین گام برداشته‌اند از آن خود کرد.
هیئت منصفه‌ای که این سایت‌ها را برگزیدند شامل گری‌پروتن از
FHM.Com , جاناتان‌گو دارد از روزنامه Metro , بابی‌مکیولی از وب‌سایت انجمن Unst Bus Shelter , سلیم‌میتا از یاهو و تریسیا فیلیپس Daily Mrror , می‌شود . رای گیری هم‌اکنون برای رای دادن مردم برای انتخاب بهترین سایت‌های سیت شده نیز فراهم شده است.

برنامه مایکروسافت برای ویندوز تا سال 2007

 شرکت مایکروسافت رئوس برنامه های خود در خصوص ارائه نسخه های جدید ویندوز را که به ارائه لانگ هورن در سال 2007 ، منجر خواهد شد ، اعلام نموده است . لانگ هورن در دو نسخه سرویس گیرنده و  سرویس دهنده عرضه خواهد شد . نسخه سرویس گیرنده لانگ هورن دوازده ماه زودتر از نسخه سرویس دهنده آن و تا  سال 2006 در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت . شرکت مایکروسافت تقریبا" هر چهارسال یک مرتبه ، تغییرات اساسی را در سیستم عامل ویندوز نسخه های سرویس دهنده انجام می دهد . در برنامه ریزی انجام شده ارائه Windows Server 2003  با کد نام R2 نیز پیش بینی شده است . در این نسخه ( R2 ) ، دستیابی از راه دور به داده بدون استفاده از VPN ، حمایت از سرویس های دایرکتوری بین سازمانی ، پیش بینی شده است. رئوس برنامه های بخش نسخه های سرویس دهنده شرکت مایکروسافت تا سال 2007 به شرح زیر می باشد :

  • عرضه  یک نسخه Windows Server 2003  در سال 2004 برای سیستم هائی که از تراشه های دو منظوره شرکت Advanced Micro Devices و یا اینتل به منظور اجرای برنامه های سی و دو وشصت و چهار بیتی ، استفاده می نمایند. در این سال همچنین یک Service-pack با رویکرد امنیتی برای Windows Server 2003 ، ارائه می گردد
  • عرضه نسخه beta لانگ هورن در در شش ماه اول و  R2 یا Windows Server 2003 Update در شش ماه دوم سال 2005  
  • عرضه نسخه beta 2 ، لانگ هورن سرویس دهنده و Service Pack 2 مربوط به Windows Server 2003 در سال 2006
  • عرضه نسخه سرویس دهنده لانگ هورن  در سال 2007

بنا به اظهار نظر مدیر بخش پلات فرم شرکت مایکروسافت ، این شرکت قصد پیاده سازی نسخه های سرویس گیرنده و سرویس دهنده لانگ هورن را بطور همزمان دارد .علت اینکه نسخه سرویس دهنده لانگ هورن دوازده ماه پس از نسخه سرویس گیرنده آن عرضه خواهد شد ، به انجام تست های اضافه درارتباط با  این نوع از سیستم های عامل برمی گردد