معرفی سایت- فیلتر شکن

partizanha.blogsky.comuploadgeek یک سایت عالی برای به اشتراک گذاشتن فایل ها و عکس ها و ... چیزهای دیگه. می تونید در این سایت عضو بشید، البته بدون ثبت نام هم می تونید عکس هاتونو در این سایت آپلود کنید.


partizanha.blogsky.com همه بدنبال گوگلی بودن!


این هم یه آدرس یاب!



یه سایت خوب دیگه ای که می خوام بهتون معرفی کنم، سایت wobzip هست. این سایت فایلهای زیپ شده و فشرده را براتون باز می کنه، تا ۱۰۰ مگابایت رو ساپورت می کنه و این فرمت ها رو 7z, ZIP, GZIP, TAR, BZIP2, RAR, CAB, ARJ, Z, CPIO, RPM, DEB, LZH, SPLIT, CHM, ISO پشتیبانی میکنه.


picurls یه سایت جالب و البته مفید! وبلاگ رفوزهاین سایت لینک و عکس های مختلف جدید و البته خبری و جالب رو از سایتهای معروف خبری و عکس به نمایش می گذاره. از جمله این سایتها stumbleupon - Flickr - Simpy - wired - Digg و ... هستند. امکان ثبت نام در این سایت هم وجود داره.



partizanha.blogsky.com سایت 88tube هم از جمله اون دسته از سایتهاییه مثل Youtube. فیلم و کلیپ های مختلفی در این سایت به نمایش عموم در اومده . یه سایت دیگه ای که در این زمینه فعالیت داره سایت srt-videos هست.


یه چند تا سایت ف ی ل ت ر ش ک ن :


لینک ۱ - لینک۲ - لینک۳ - لینک۴ - لینک۵ - لینک۶ - لینک۷ - لینک۸- لینک۹- لینک۱۰

معرفی سایت

foodtube سایتی شبیه به Youtube . می تونید در این سایت عضو بشید و ویدئو کلیپ های خودتون رو در این سایت آپلود کنید و برای دیدن کلیپ ها به بخش کلیپهای سایت مراجعه کنید. در این سایت کلیپ های جالبی برای آشپزی و غذاهای مختلف وجود داره.


partizanha.blogsky.com سایت filoogle یه سایت جستجوگر دیگری است که امکانات خوبی داره. شما می تونید جستجویی جداگانه در بخش های مختلف نظیر کتاب ها، روم ها، موسیقی،‌نرم افزارها، آلبوم ها، ویدئوها و ... داشته باشید.


شاید بارها شده دنبال جدیدترین خبرها (حالا چه سیاسی، اقتصادی، ورزشی و ...) گشته باشید و به نتیجه ی دلخواهی نرسیده باشید. یا اینکه اگر سایتی مد نظرتون بوده با مراجعه به اون با خبرهای تکراری مواجه می شویدpartizanha.blogsky.com یا اینکه به خاطر دیر سر زدن به این سایت ها کلی خبر داغ رو از دستی می دهید. این سایت ایرانی (haftbit)به شما کمک می کند تا خبرهای جدید از سایت های انتخابی و دلخواه شما به ایمیلتان ارسال شود.


ثبت RSS و ثبت نام در این سایت.