میلاد علی بن موسی الرضا (ع) بر همگان مبارک


السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)



چگونه میتوان دل را با نام والایت آذین نبست؟


چگونه میتوان دل دردمندی را که تو را از سر صدق میخواند نشنید!


مگر میتوان سلاله پاکت را که از زمره علی مرتضی امیر المومنین (ع) و نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) می باشد را نادیده گرفت و در جای جای قلب لرزان آرزومندانت جستجو نکرد!


پس سلام بر توای امام همام ای شمس الشموس انیس النفوس ای سلطان توس ای ابالحسن علی بن موسی الرضا المرتضی


بازی های آنلاین- سایت رایگان برای اشتراک فایل

سایت miniclip ارائه دهنده بازیهای آنلاین، به شما این امکان رو میده که بصورت آنلاین و با دوستان خود در سایر نقاط جهان بازی کنید. البته سایتهای زیادی در زمینه بازیهای آنلاین فعالیت دارند. سایت download-free-games هم یه سایت خوب دیگه در زمینه دانلود و بازی آنلاین هست. از سایتهای ایرانی هم سایت baziha.ir رو پیشنهاد می کنم. همچنین سایت کمیاب آنلاین تعداد زیادی بازی کم حجم رو برای دانلود در سایتش قرار داده که دیدنش ضرر نداره.


partizanha.blogsky.comسایت faces.com یه سایت بسیار خوب در زمینه به اشتراک گذاشتن فایلهای عکس و موسیقی و همچنین امکان درست کردن بلاگ رو هم به شما میده. شما هر وقت در این سایت آنلاین باشید به وسیله ی فایل فلشی که کره جغرافیا رو نشون میده موقعیت شما برای دوستانتان قابل روئیت هست.


کتاب الکترونیک آموزش hotmail و outlook


سایت Hahaclips ، یه سایت بسیار جالب و دیدنی. شما در این سایت شاهد کلیپ و انیمیشن های کوتاه خنده دار در موضوعات مختلف هستید. می تونید به کلیپ های موجود امتیاز بدین و از اونها در وبلاگتون استفاده کنید و برای موبایلتون هم دانلود کنید.

سایت جستجوگر موسیقی- ساعتهای زیبا برای وبلاگ

partizanha.blogsky.comسایت filestube یک سایت جستجوگر جالب در زمینه پیدا کردن آهنگ و موسیقی می باشد. اگر می خواهید در اینترنت بدنبال موسیقی یا قطعه آهنگ مورد نظرتون از خواننده ی مورد علاقه تون بگردین و اون رو دانلود کنید، اونهم با هر فرمتی مثل mp3, rar, mpg, wma و ... ؛ من این سایت رو به شما پیشنهاد می کنم. من خودم چند تا قطعه موزیک قدیمی که هیج جا گیرش نمی آوردم اینجا پیداش کردم.


حتماْ‌تا حالا بارها تو سایت ها و مخصوصاْ‌وبلاگ ها مشاهده کردین که گوشه ای از وبلاگشون رو به نمایش ساعت اختصاص دادن. toolshell یک سایت بسیار خوب در این زمینه است، شما در این سایت ساعت های بسیار جالب و قشنگی رو می تونید پیدا کنید.


-


همونطور که گفتم این سایت در رنگ ها و شکل های مختلف ساعت های زیبایی رو برای کاربرانش در سایت قرار داده. ساعت هایی که با عکس بازیگران و هنرمندان مطرح ، پرچم کشورها، ورزشی ،‌کارتونی و ... موضوعات دیگه نمایش داده میشه. اینم بهتون بگم که (کد) ساعت مورد نظرتون رو بهتون نشون میده و می تونید اون رو در وبلاگ خودتون بکار ببرین.


یه سایت دیگه که می خوام امروز بهتون معرفی کنم. سایت addthis هست.partizanha.blogsky.com در این سایت می تونید برای سایت و و بلاگتون Bookmark و feed widget درست کنید، برای کاربران blogger خیلی می تونه مفید باشه.

با InviteShare گدایی را فراموش کنید!




حتماً تا به حال با سایتهای زیادی برخورد کرده اید که ثبت نام در آن ها نیازمند دعوتنامه هستند. معمولا اینگونه سایتهای آنقدر جذابیت دارند که کاربران را وسوسه میکند تا برای بدست آوردن یک دعوت نامه دست به هر کاری بزنند ، معروف ترینشان Gmail است که همگی اتفاقات آن دوران را به یاد دارید.


به تازگی نیز وبسایتهای دیگری همانند Joost ، Pownce و Spock پا به عرصه وب 2 گذاشته اند که هر یک میتوانند دنیای اینترنت را متحول سازند اما باز هم مثل همیشه دعوتنامه مشکل اساسی است. اما اینبار هیچ غمتان نباشد چون سایت Inviteshare به کمک شما میاید.

این سایت زیبا در حال حاضر میتواند برای 9 سایت مختلف از قبیل pownce ، joost ، torrentleech ، 8apps ، demonoid ، moola ، spock ، myskitch و onikcd دعوتنامه در اختیار شما بگذارد.
فقط کافیست در سایت ثبت نام کنید تا توسط کاربران دیگری که دعوت نامه های خودشان را در این سایت به اشتراک میگذارند برای ورود به سایت دلخواهتان دعوت شوید.

-----------------------

با تشکر از itline.blogspot