قرص برنج مرگ را هدیه میکند نه نشاط!

شاید تا چند هفته اخیر خیلی از ما حتی اسم قرص برنج را نشنیده بودیم ولی با مرگ 4 نوجوان در تهران که علت آن مصرف این قرص بود، اسم آن بر سر زبان‌ها افتاد. به هر ترتیب اکنون باید برای همه ما محرز شده باشد که مسمومیت با قرص برنج خطرات غیرقابل جبران و حتی مرگ را به همراه دارد و تاکنون پادزهر مناسبی برای آن شناخته نشده است.partizanha.blogsky.com
البته متاسفانه در مناطق شمالی ایران موارد مسمومیت شدید منجر به مرگ در اثر مصرف عمدی یا اتفاقی این سم دیده شده است. علاوه بر این در کشورهای دیگر نیز سالانه تعداد قابل توجهی در اثر مسمومیت ناشی از آن جان خود را از دست می‌دهند. به عنوان مثال درگزارشی از هندوستان میزان مرگ و میر ناشی از مسمومیت با فسفین‌ها از جمله آلومینیوم فسفاید ( فسفید آلو مینیوم یا قرص برنج) 49 درصد گزارش شده است جای بسی تاسف است که برخی سودجویان، این قرص را به عنوان قرص‌های روان‌گردان معرفی کرده‌اند، در حالی که جز مرگ و کماهیچ تاثیر دیگری بر مصرف ‌کننده ندارد. در هر صورت فروش آن در عطاری‌ها ممنوع شده و پزشکی قانونی کشور هم خواستار حذف این سم از سموم مورد استفاده کشاورزان شده است. رئیس آزمایشگاه سم‌شناسی پزشکی قانونی هم اعلام کرده است با موافقت‌های انجام شده با سازمان حفظ نباتات، قرص برنج در حال جمع‌آوری است و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، نهایتا" تا شهریور ماه 86 از بازار سموم حذف می‌شود.

با خبر شدن از آخرین رویداد های جام جهانی 2006 به صورت زنده!

این روزها جو فوتبال و رویداد بزرگ جام جهانی 2006 بر همگان اثر گذاشته و کمتر کسیست که از چند و چون این مسابقات با خبر نباشد . این رویداد بزرگ بر کمپانی های برتر و غول های صنعت کامپیوتر دنیا نیز کم اثر نبوده و سایت Yahoo! به یکی از اسپانسر های اصلی مسابقات این دوره مبدل گشته است .


در این بین کمپانی بزرگ Microsoft نیز برای ارزش گذاشتن به مشتریان خود و سیستم عامل ویندوز XP نرم افزاری را تحت عنوان Microsoft Soccer Scoreboard را به صورت رایگان تهیه و عرضه نموده تا افرادی که سیستم عامل ویندوز XP را به صورت اورجینال تهیه کرده اند از این پشتیبانی مایکروسافت بهره مند شوند .


Microsoft Soccer Scoreboard ابزاریست که شما را از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به این تورنومنت بزرگ تنها با یک کلایک مطلع می سازد . نتایج لحظه به لحظه بازی ها , اخبار مرتبط با بازی ها , پخش زنده بازی های تیم های مورد علاقه ی شما , ترکیب تیم ها, برنامه ریزی تیم ها و تغییرات و هرچه که برای یک علاقمند به فوتبال و یکی مخصوصا این رویداد بزرگ , مهم باشد .


این ابزار به زبان های گوناگون دنیا مانند Arabic, Chinese (Simplified and Traditional), Czech, Dutch, English, Farsi, French, German, Italian, Korean, Polish, Portuguese, Portuguese (Brazil), Russian, Spanish, Spanish (Latin America), Swedish, Thai, و Ukrainian برای خریداران اصلی ویندوز تهیه شده است .


در صورت داشتن ویدوز اورجینال شرکت مایکروسافت می توانید این ابزار را از از صفحه ی زیر در وبسایت مایکروسافت دانلود کنید :


دانلود کنید نسخه ی 1.0 را با حجم 3.5 مگابایت


نسخه ی کامل کرک شده ی نرم افزار Microsoft Soccer Scoreboard 1.0 با حجم حدود 0.9 مگابایت :


http://rapidshare.de/files/22769259/Microsoft.Soccer.Scoreboard.v1.0.rar


پسورد : www.p30world.com


برنامه بازیهای جام جهانی:
http://sajjadkaz2003.persiangig.com/pdf/word-cup-2006.pdf


منبع: پی سی ورد

حمله حمله تیم ایران ... گل بزن گل بزن یالا قهرمان


با آرزوی موفقیت و سرافرازی برای همه فوتبالیستهای ایرانی و مردم ایران زمین


partizanha.blogsky.com


ما بچه های ایرونیم همیشه ایرونی می مونیم


با هم یکصدا می خونیم با هم یکصدا ایران ایران ایران


تیم ملی فوتبالش با بچه های باحالش


حال حریف و میگیریم اگه پاش بیفته باسه ایران میمیریم


...

لوگوهای گوگل را چه کسی و چگونه طراحی می کند؟

دنیس وانگ ( Dennis Hwang ) نام اصلی اش وانگ جونگ موک ( Hwang Jung-moak) جوانک 27 ساله از کره جنوبی، متولد شهر ناکس ویل در ایالت تنسی امریکا، زمانیکه تقریبا 5 سالش بود از امریکا به زادگاهش شهر واچیون Gwacheon در کره جنوبی برگشت و شش سال دبستان را در مدرسه دولتی Gwacheon و دو سال بعدش را در دبیرستان Munwon در همان شهر گذراند. خودش می گوید که شیطونی های دوران دبستان و دبیرستانش در کره جنوبی به او در خلق ایده های لوگوهایی که برای گوگل می سازد کمک می کنند.

در سال 1992 پدرش برای انجام یک دوره تحقیقی به امریکا رفت و دنیس و خانواده هم با او وارد امریکا شدند. در شش ماه اول، دنیس حتی یک کلمه انگلیسی هم بلد نبود و نمی توانست با همکلاسیها و معلمین ارتباط برقرار کند. او کم کم انگلیسی یاد گرفت. پدر مادرش به کره بازگشتند اما دنیس و برادرش برای ادامه تحصیل در امریکا ماندند. partizanha.blogsky.com

گوگل در اوایل، طراحی لوگوهایش را به آرتیستها کنترات می داد. در سال 2000، لری پیج و سرگی برین (بنیانگذاران گوگل) برای دستکاری و بهبود لوگوی چهارم جولای (روز استقلال امریکا)، از دنیس که رشته تحصیلی اش هنر و طراحی بود و بعنوان یک دانشجو گاه گاهی در گوگل هم بعنوان دستیار وب مستر و نگهداری سیستم کار می کرد خواستند تا بعنوان دستیار آرتیست، روی آن لوگو کمی کار کند. برین و پیج می خواستند که لوگوها یک اسانس و تم خودمانی تری داشته باشند و از آن حالت خشک و رسمی فاصله بگیرند. کار دنیس مورد توجه گوگل قرار گرفت و اولین لوگویی که مستقلا طراحی کرد برای بزرگداشت روز باستیل( فرانسه ) بود.

حروف "O" و "L" را ساده ترین، و اولین "G" در گوگل را سخت ترین حروف برای استفاده در طراحی هایش می داند و تابحال از حرف "E" ، بخاطر اینکه در آخر Google است کمترین استفاده را کرده. مثلا همیشه از "L" بعنوان چوب پرچم یا مشعل یا آدم برفی استفاده می کند. از "O" هم بیشتر بعنوان کدو تنبل روز شکرگزاری، کره زمین، مدال صلح نوبل و پرچم کره جنوبی استفاده کرده.

بخش هنری گوگل فقط یک کارمند دارد و آن هم دنیس است که در کنار شغل اصلی اش بعنوان وب مستر، لوگوها را هم طراحی می کند. لوگوهای دنیس را میلیونها بازدید کننده منتقد دنبال می کنند و هربار که لوگویی می کشد هزاران انتقاد و عیب و ایراد یا تشویق دریافت می کند. وبلاگهای زیادی منتظرند ببینند او چه لوگوی جدیدی کشیده تا آن را ارزیابی کنند.

لوگوهای گوگل را مدیران گوگل هر چند ماه یکبار به مناسبتهای مختلف سفارش می دهند و نهایتا این سرگی برین است که با خیره شدن به لوگو و مالیدن دستش به چانه اش سبک سنگین و ارزیابی می کند و تایید یا رد می کند.

البته دنیس برای طراحی لوگوهایی که جنبه خبری دارند (مثل سفر به سیاره مریخ) فقط چند ساعت وقت دارد و برای دیگر لوگوها چند روز یا ماه ... لوگوهای مخصوص هر فرهنگ یا کشور را اکثرا فقط در سرچ باکس (دومین) ویژه همان کشور نمایش می دهند و کاربران سایر کشور/فرهنگها نمی توانند آن را ببینند. مثلا لوگوی نوروز را تقریبا فقط فارسی زبانها می بینند.

ویژگی اصلی لوگوها همانا خودمانی بودن و القای این احساس به بیننده است که صرفا ، نه با یک کامپیوتر و ماشین ، بلکه با آدمهایی از جنس خودشان طرفند.