«دلم می سوزد»

partizanha.blogsky.comدلم می سوزد برای نامه های پست نشده ای که گوشه ای طاقچه بوی کهنگی گرفتند. برای گل های سرخی که روی میز آرام آرام خشک شدند. برای حرف های ناگفته ای که گوشه ی یک سینه تلنبار ماندند، بغض های فروخورده ای که هرگز فرصت شکستن نیافتند، اشک هایی که در قاب دو چشم منتظر یخ زدند و قلب تنهایی که غریبانه شکست. و برای سکوت سنگین خانه ای که هرگز سلام را تجربه نکرد.


«تولـــدت مبــــارک رفـــوزه!»

عکس‌های منتشر نشده هیلتر در یک کتاب


عکاس مخصوص هیتلرزندگی‌نامه "والتر فرنتز" عکاس هیتلر، در آلمان منتشر می‌شود.
در این کتاب، مهم‌ترین آثار این عکاس و فیلمساز که عکس‌هائی از هیتلر است برای اولین بار منتشر خواهد شد.



"والتر فرنتز" از سال 1941 تا 1945 عکاس رسمی هیتلر بود. کار عکاسی را او بیشتر بر اساس علاقه شخصی انجام می‌داد و کار اصلی او تهیه فیلم‌های مستند بود.
این فیلم‌ها عمدتا جنبه تبلیغاتی داشتند. partizanha.blogsky.com


او از آدم‌های نادری بود که می‌‌توانست هیتلر را در جاهای مختلف همراهی کند. صدها عکسی که او از هیتلر گرفته است، نشانگر گوشه‌های مختلف زندگی این دیکتاتور است.
این عکس‌ها برای نمایش عمومی گرفته نمی‌شد.


در سال 2001 تعداد زیادی از حلقه‌های فیلم و عکس‌های هیتلر از زیرزمین او در برلین به سرقت رفت و پیدا هم نشد.
"والتر فرنتز" نه تنها زندگی هیتلر را در عکس‌های خود منعکس کرد، بلکه حوادث بازداشتگاه‌های نازی‌ها و جنگ را هم در دوربین خود ثبت کرده است.


آخرین فیلم‌ها را او در سال 1945 از هیتلر تهیه کرده است. تهیه عکس از شهرهای مختلف آلمان که در جنگ ویران شده بودند از کارهای دیگر این عکاس آلمانی است.


با اینکه او بعد از شکست فاشیسم در آلمان چند بار توسط آمریکائی‌ها دستگیر شد اما مدت طولانی در بازداشت نماند.
او بعدها هم به کار خود ادامه داد و محیط زیست و طبیعت از سوژه‌های کار بعدی او شدند.
فرنتز، ژوئیه 2004 از دنیا رفت.



هیتلر

سیستم آپلود و به اشتراک گذاری فایل XDrive - ۵ گیگا بایت

افزایش رقابت ها بین شرکت های اینترنتی باعث شده است تا AOL نیز به جمع ارائه دهندگان سیستم آپلود فایل در اینترنت بپیوندد. شرکت AOL با راه اندازی سایت XDrive و افزایش فضای ارائه شده در این سایت تا ۵ گیگابایت باعث شده است تا XDrive بعنوان یکی از محبوب ترین سیستم های آپلود و به اشتراک گذاری فایل تبدیل شود . شما می توانید برای استفاده از خدمات XDrive با ثبت نام در خود سایت یا در سایت
AOL علاوه بر بدست آوردن فضا برای آپلود یک ایمیل AOL نیز داشته باشید . برای ثبت نام تنها باید چند فرم اینترنتی معمولی را پر کنید . بعد از لوگین وارد فضای کاربری زیبای سایت خواهید شد. سیستم XDrive امکانات زیر را در اختیار شما خواهد گذاشت :partizanha.blogsky.com
گرفتن بک آپ ( نسخه پشتیبان ) از فایل های شما بصورت زمان بندی شده
دسترسی به فضای اختصاصی XDrive از طریق Windows Explorer
مدیریت و اشتراک گذاری فایل ها و پوشه ها
استفاده از قابلیت بگیر و رها کن (Drag & Drop) در مورد فایل ها و پوشه ها
باز کردن و ذخیره کردن فایل بطور مستقیم از طریق برنامه
قابلیت جستجو در فایلهای به اشتراک گذاشته شده در XDrive
همچنین یک پلاگین برای مرورگرهای اینترنتی ارائه شده است که به شما اجازه می دهد که فایل های خود را از آدرس های دیگر بطور مستقیم در اکانت XDrive خود ذخیره کنید


به گفته خود مسئولین سایت XDrive هم اکنون ۱۰ میلیون کاربر دارد که این تعداد هر لحظه در حال افزایش است.


چگونه می شود جذاب بود!؟

چگونه به شدت جذاب‌تر شویم؟
شما همان‌قدر جذاب هستید که می‌خواهید باشید. اگر شما احساس جذاب بودن بکنید دیگران هم شما را جذاب خواهند یافت. هم‌چنین اگر خود را غیر جذاب بدانید دیگران نیز شما را جذاب نمی‌بینند. همه‌ی شما علاقه‌‌‌مندید که درباره‌ی خودتان احساس خوبی داشته باشید. به یاد داشته باشید که شما با دیگران برابرید و جاذبه و آمیزه‌ی جذابیت خاص خود را دارید.
زیبایی و خوش‌قیافه بودن بستگی به ژن‌ها و مسائل ارثی دارد. فکر نکنید که زیبایی و خوش‌قیافگی لازمه‌ی جذاب بودن است این به این معنی است شما می‌توانید برای جذاب شدن کارهایی انجام دهید و نتیجه بگیرید. انسان‌هایی هستند که بسیار زیبا و خوش‌قیافه‌اند ولی احساس جذابیت نمی‌کنند. این در حالی است که شما ممکن است افرادی را ببینید که چندا هم زیبا نیستند اما شما مجذوب آن‌ها شده‌اید. همه‌ی این‌ها یک چیز را ثابت می‌کند: شما همان اندازه جذابید که احساس می‌کنید.


partizanha.blogsky.com
سؤالات زیر را از خودتان بپرسید تا بتوانید افکار و اعتقادات منفی را که در مورد خود دارید ازخود دور کنید و به فراموشی بسپرید.
1- یکی از افکار منفی که من در مورد نمود، ظاهر و قیافه‌ام می‌کنم این است که .... ؟ ( این سؤال را 5 بار تکرار کنید و هر بار پاسخ‌جدیدی به آن بدهید.)
2- مهم‌تر از همه، منفی‌ترین فکری که من در مورد نمود،ظاهر و قیافه ام می‌کنم این است که .... ؟
3- آن چه من در مورد نمود،ظاهر و قیافه‌ام از پدر/ مادر / دیگران شنیده‌ام این است که ...‌؟( این سؤال را 5 بار تکرار کنید و هر بار پاسخ‌جدیدی به آن بدهید.)
4- مهم‌ترین و اصلی ترین چیزی که در مورد نمود،ظاهر و قیافه‌ام از پدر/ مادر / دیگران شنیده‌ام این است که ...‌؟
5- مهم‌ترین پیامی که من در مورد نمود،ظاهر و قیافه‌ام به دیگران می‌دهم این است که .... ؟
6- چیزی که انتظار دارم دیگران در مورد نمود،سیما و قیافه‌ام فکر کنند این‌ است که .... ؟
7- چیزهایی که مرا از این مسئله دور می‌کنند عبارتند از.... ؟ ( این سؤال را 5 بار تکرار کنید و هر بار پاسخ‌جدیدی به آن بدهید.)

این احساسات تنها تا زمانی درست خواهند بود که شما هم‌چنان به آن‌ها اعتقاد داشته باشید و با آن‌ها جلو بروید. در این‌جا می‌توانید تعدادی از اعتقادات و افکار جایگزین شده را ببینید:

1- من دیگر احتیاجی ندارم که فکر کنم خیلی چاق، خیلی لاغر یا زشت هستم.
2- دیگر لازم نیست به افکار منفی پدر و مادر یا دیگران راجع به خودم فکر کنم.
3- من کاملا از قید اکار منفی پدر و مادر و دیگران راجع به من آزادم.
4- حالا دیگر زیبایی طبیعی و جذابیت درونیم را درک می‌کنم.
5- همان قدر شگفت انگیز هستم که باید باشم.
6- من خودم را دوست دارم.
7- من ظاهرم را می‌پسندم و عاشق خودم هستم.
8- حالا دیگر هان طور که هستم خودم را می‌پسندم و دوست دارم.
9- احساس می‌کنم جذاب هستم و می‌درخشم.

سه تا از افکار و اعتقادات بالا را برگزینید. آن‌ها را تغییر دهید یا چیزهایی به آن‌ها بیافزایید تا شخصی تر شوند. از امرو شروع کنید و آن‌ها را ده بار صبح و 10 بار در شب بنویسید. در طول روز مکررا آن‌ها را با خودتان تکرار کنید و به آن‌ها فکر کنید. وقتی ضمیر ناخودآگاهتان را با این افکار تربیت کنید پس از مدتی خودتان را جذاب‌تر خواهید یافت و دیگران نیز شما را جذاب‌تر می‌بینند. این کار را برای سی روز انجام دهید و سپس روی افکار و اعتادات مثبت دیگری کار کنید.

وقتی روی درون و روانتان کار کردید حالا دیگر نوبت کار کردن بر روی برون و ظواهر است تا بهترین شوید. کسانی که معمولا خود را آراسته نمی‌کنند و نمی‌آرایند در واقع خودشان را نابود می‌کنند و به زودی به جمع افراد خسته و دل‌زده می‌پیوندند. خود را با زیبا‌ترین مدل مویی که می‌توانید آرایش کنید. همیشه حتی در تنهایی فقظ لباس‌هایی را بپوشید که دوستشان دارید. و مهم‌تر از همه چیز مطمئن شوید که با ظاهر و تیپتان احساس راحتی می‌کنید.

مطمئن‌تر،‌ راحت‌تر، سرگرم‌کننده‌تر و شوخ‌تر شوید. از خودتان بخواهید که شاد باشید و هرگز نا امید نشوید. کمی مرموز باشید. بگذارید مردم فکر کنند شما بیش از آن چیزی هستید که با چشمانشان می‌بینند. همین طور ادامه دهید. به خاطر داشته باشید شما همان قدر جذابید که خودتان می‌اندیشید.