... یاران چه غریبانه رفتند از این خانه

یاران چه غریبانه رفتند از این خانه!
... و بدین گونه راهی سفر شدیم، بدی، خوبی از ما دیدید حلالمون کنید . اگر قسمت شد که بر می گردم و ....... و اگر هم نشد (خدا بزرگه)
برای همتون آرزوی موفقیت و سربلندی دارم، این آهنگ هم به یاد شما عزیزان ...
التماس دعا....خدا نگهدار!

ویروس سابر، طرفداران فوتبال جام جهانی را شکار می‌کند

بدان و آگاه باش که بلیط مجانی مسابقات فوتبال جام جهانی وجود ندارد مخصوصا اگر بدون اطلاع شما و از طریق ایمیل بدستتان برسد. اینها همه زیر سر ویروس سابر است!
به گزارش بخش خبر ComeToNet ، یکی از شرکتهای ضدویروس اعلام کرد که نمونه جدید ویروس سابر که از انواع ارسال انبوه ایمیل است بشما وعده بلیط مجانی بزرگترین رویداد ورزشی دنیا را می‌دهد، یعنی بلیط رایگان مسابقات فوتبال جام جهانی فوتبال.
شرکت مک آفی در این رابطه اعلام کرد که ویروس سابر با گول زدن طرفداران فوتبال، آنها را به دیدن تورنمنت جام جهانی که ماه جون سال آتی در مونیخ آلمان برگزار می‌شود دعوت می‌نماید.
این ویروس را که به زبان آلمانی دریافت می‌کنید همراه پیوست zip است و بشما اعلام می‌کند که بلیط شصت‌وچهارومین دوره جام جهانی را برنده شده اید و از شما می‌خواهد که فایل پیوست را اجرا کنید تا بفهمید که چگونه می‌توانید از مزایای این بلیط استفاده کنید.
مک آفی می‌گوید که به محض باز کرده فایل پیوست، فایل pif محتوی آن اجرا می‌شود و قبل از ایجاد دایرکتوری جدید ویندوز برای کپی خود در آن و ایجاد کلیدهای رجیستری برای آوردن خود هنگام راه اندازی سیستم، یک پیام خطای قلابی نشان می‌دهد.
این ویروس که در اروپا متولد شده است سریعا در حال پیشروی بسوی امریکاست و کارشناسان عقیده دارند که این حقه قدیمی بخوبی کار می‌کند زیرا به شماره تلفنی که در متن ویروس وجود دارد زنگ بسیار زده شده است.
مک آفی قصد دارد تا برنامه رایگان شناسایی و پاک کن این ویروس را در سایت خود قرار دهد.
این ویروس به محض فعال شدن در هر کامپیوتری، اول از همه خود را به آدرسهای ایمیل OUtlook موجود در آن کامپیوتر ارسال می‌کند. به کاربران کامپیوتر اکیدا توصیه می‌شود تا از باز کردن این ایمیل خودداری کرده و به سرعت آنرا پاک کنند.
شرکتهای ترند میکرو و سیمانتک روشهای پاک کردن این ویروس را ارائه کرده اند.

نمره ی بیست کلاسو نمی خوام!

معلّمی هنر است، هنر آموختن هر آن چه سال ها با سعی و تلاش اندوخته است.معلّمی عشقی است  الهی و آسمانی است که پروردگارِ مهربان به انسان اعطا کرد تا با همّت بلند خویش روشنائی شب های تارِ جهالت و نادانی باشد. معلمّی، مهری است که از روز ازل با گل آدمی سرشته شد تا مردم از ظلمات جهل به نور دانایی، رهنمون شوند. براستی که معلّمی شغل نیست، عشق است.
روز معلم چگونه روز معلم شد؟
روز معلم بر همه ی معلمان عزیز مبارک    خانم وکیلی " معلم کلاس اول رفوزه!"
شما معلم کلاس اولتون یادتون هست؟ کیه که یادش نباشه! یادش بخیر چه روزای قشنگی بود. کلاس اول دبستان خاطرات خاص خودش رو داره. اسم معلم کلاس اولمون خانم وکیلی بود، چه معلم خوبی بود، ازش خبری ندارم و نمی دونم کجا تدریس می کنه. ولی امیدوارم هرجا که هست شاد و سلامت باشه. خیلی دوست دارم دوباره ببینمش
تو طول دوران تحصیلات معلمای زیادی داشت و دارم، که امیدوارم همشون موفق و پیروز باشن و البته از دست ما راضی! Rofouzeh.8m.com (چه شیطونی هایی که نمی کردیم )
چوب معلم گله ، هر کی نخوره خُله!)
-----------------------------
دو تا قالب جدید هم به قسمت قالبهای وبلاگ اضافه شد.

از گوشه و کنار اینترنت l قالب جدید

قالب جدید : "حس بودن" برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
برای دریافت قالب به این قسمت مراجعه کنید.
----------------------------
یاهو ابزار جدیدی معرفی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد تا آنچه جستجو کرده‌اند را مدیریت نمایند تا بعدا بتوانند آنها را بازیابی کنند.
به گزارش بخش خبر ComeToNet، سرویس جدید مای وب (My Web) یاهو در نمونه سرویس بتا از سایت یاهو قابل استفاده است. برای مصرف این سرویس باید عضو یاهو باشید یا به عبارتی حداقل یک ایمیل از یاهو داشته باشید.
این ابزار جدید، چند روز بعد از آن عرضه می‌شود که گوگل ابزار جدید خود به نام My Search History را معرفی کرد که قابلیتی مشابه دارد. با این وجود به نظر می‌رسد که ابزار یاهو بهتر عمل می‌کند.
این ابزار به کاربر امکان می‌دهد تا یک سایت ویژه را به صفحه my web یا به نوار ابزار یاهو اضافه کند تا بعدا بتواند آنرا بازیابی نماید. شرکت معتقد است که امکان ذخیره هر تعداد صفحه با توان ضبط کپی کامل صفحه و یا لینک بدان وجود دارد که به این ترتیب همیشه اطلاعات در دسترسان خواهد بود.
----------------------------
یه پوستر قشنگ از فریدون زندی 
نرم افزاری جالب برای استفاده راحت تر از شکلکها! 
هنرمندان بر مزار " گل آقای ایران " حاضر می شوند.
میلیونر شدن پدر مرد عنکبوتی توسط کمپانی مارول 
blog .com یکی دیگر از سرویس های جالب وبلاگ نویسی
دو تا کلیپ تصویری از عمو پورنگ: کلیپ ۱ - کلیپ ۲ 
ilovemysister.com
 
یه کلیپ قشنگ از بامشاد، دانلود کنید 
یک روز یه سوسک از سوراخ دستشویی میاد بیرون. از اون میپرسند: چرا اومدی بیرون؟ میگه: به امید یه هوای تازه تر... گفتیم از رفتن و خوندیم از سفر...!