مرد عنکبوتی واقعی!

جاذبه یا به عبارت دقیقتر نیروی جاذبه نیرویی است که دو جسم را به طرف هم میکشد. این نیرو بین اجسام بزرگتر قویتر است. به Johan Beer نگاه کنید، کسی که دستش گویی نیروی جاذبه دارد! همچون یک لولا به دیوار چسبیده و به آن تکیه داده! مردم هم مجذوب او شده اند و برای دیدن او تجمع کرده اند. من فکر می کنم اگر نقش اول مرد عنکبوتی رو بهش بدن موفق خواهد بود!

roofoozeh.ir

roofoozeh.ir

نتیجه اخلاقی: این که میگن طرف از دیوار راست بالا میره، حقیقت داره!! یا اینکه بچه بوده زیاد بازی قایم موشک انجام می داده و همیشه اول ساک ساک می کرده!

غذا در سراسر دنیا

در جوامع گوناگون غذاهای خاص اون منطقه طبیعتاْ‌ فرق می کنه، مهم اینه که کدوم غذا در اون منطقه و کشور باب و خوردنی هست . بسته به نوع منطقه جغرافیایی و قاره ای، در هر کشور نیز غذاهای مختلفی یافت می شود. اما گردآوری بهترین میوه ها و غذاها می تونه خیلی جالب باشه . خانواده هایی از کشورهای مختلف جهان با هر گرایش و فرهنگ خاص خودشون غذاهای مورد میل و علاقه ی خودشون رو با شیوه ها و مواد گوناگون جمع آوری کردند. من چند نمونه از عکسهای جالبی در این زمینه براتون گذاشتم.

راستی غذای مورد علاقه ی شما چیست ؟

partizanha.blogsky.com

ادامه مطلب ...

نمایشگاه سال ماشینهای زیبای نخست وزیران

واقعاْ که این براباس ها دیدنی هستند. اینها ماشینهایی هستند که افراد مایه دار و البته سرشناس سوار می شوند!


Premiers show

 

ادامه مطلب ...

هندوانه های مکعبی!

http://partizanha.blogsky.com/?PostID=746این روزا فصل هندوانه است و بعد از خستگی کار، خوردن یه هندوانه شیرین و خنک به قولی جگر آدم رو حال میاره! این مقدمه رو گفتم تا از یه ابتکار جالب ژاپنی ها در مورد هندوانه براتون بگم. کشاورزان خلاق و زرنگ ژاپنی توانسته اند هندوانه ها را به شکل مربع دربیاورند! این میوه ها را هنگامی که در مرحله رشد قرار دارند در یک ظرف مربع شیشه ای قرار می دهند. اما این هندوانه های مکعبی در ژاپن ۱۰.۰۰۰ ین خرج داشته است.(معادل ۸۲ دلار) این طرح و ابتکار عمل از اونجا ناشی میشه که افراد برای اینکه این میوه ها را در یخچال خود قرار می دهند و برای اینکه بتوانند از فضای یخچال خود بیشتر استفاده کنند. همونطور که می دونید شکل معمول هندوانه ها که بیضی است و شاید شما هم برای قرار دادن هندوانه در یخچال بعضی وقتها با مشکل مواجه بشید! یه تیکه جالبی تو سایتشون نوشته بودن: «شما تخم ها را می توانید قورت بدهید و یا شکمتان را مجانی بزرگ می کنید» من نمی دونم خوردن هندوانه و تخمش شکم آدم رو بزرگ می کنه!؟ شاید هندوانه های اینا متفاوت تر تره!

partizanha.blogsky.com