پکیج های جدید فونت و آیکون

یه پکیج بسیار عالی از فونت های پیکسلی (مخصوص گرافیست ها و طراحان)

Font

دانلود کنید

مجموعه ای از آیکون های پلاستیکی و زیبا:

partizanha.blogsky.com

دانلود کنید

تهران = ترافیک!

اینجا یه میدان بزرگ در شهر بخارست رومانی است. ببین یه نفر چه ترافیکی بوجود اورده!! (برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید)

حالا این خوبه در تهران نمونه های جالبی می بینیم که وقتی این یکی رو می بینیم اهمیت نمی دیم! در تهران می تونی هرطور که عشقت کشید رانندگی کنی. لاین یعنی چی؟ بین خطوط رانندگی کردن یعنی بچه مثبت بودن شما! اگه وسیله ی نقلیه ی شما هزاری هم درب و داغون باشه (برف پاکن و آئینه بغل و یخ شکن و ... نداشته باشی ) عیبی نداره. اینجا تهرانه! موتوری های بارکش در بازار تهران که از یخچال و کولر بگیر تا بوفه و ... حمل می کنند! دیدن این موتوری ها از پشت جالبه. یه بار من فکر کردم یخچال پا دراورده داره راه میره! نگاه به شعار و علامت نکن که نوشته(پارک مطلقاْ ممنوع) تو ماشینت رو پارک کن! قربونش برم از بس جا برای پارک کمه که اگه چند متری خالی دیدی بدان رحمت الهی نصیبت تو شده! امان از وقتی که ماشینی که پارکه بخواد بره! اون وقته که زنگ شصتا خونه رو می زنی تا بلکه صاحب ماشین بقلی رو پیدا کنی! اگر عشقت کشید از چراغ قرمز عبور کن! اگر موتور خوب و پرشی داری چرا تک چرخ نزنی!!؟ این حقه توست! اگر دست فرمون خوبی داری چرا لایی نکشی و سبقت نگیری!؟ اگر دلت برای باغ وحش تنگ شده می تونی یه بوغ خفن با انواع صدای حیوانات رو ماشینت نصب کنی. ساب ووفر رو فراموش نکن! کافیه عابر پیاده عرض یه خیابون رو طی کنه و بره اونور خیابون، تا اونموقع متوجه بشه که چه غلطی کرده! اتوبوس قربونش برم شونصد ساعت یه بار میاد اونم ۲ تا ۲تا ! کرایه تاکسی ها سر به فلک کشیده، مترو هم شلوغ تر از هر روز و ما می مانیم و ترددهای سخت روزانه و ترافیک های وحشتناک تهران!

سوختن cdدر مایکرو ویو

اسمش سیناست، خیلی کوچیکه و کنکجاو. یه روز که داشتم به دوستم می گفتم سی دی خامی که قرار بود برنامه روش رایت کنم سوخت، سینا ازم پرسید چجوری آتیش گرفت!؟

عکسهایی جالبی ببینید از سوختن یک cd در مایکروویو. مرحله به مرحبه جالب تره! البته این سوختن با اون سوختن فرق میکنه سینا جان!!!

microwave-cd-01.jpg

ادامه مطلب ...

احمدی نژاد و بن لادن میهمانان افتخاری جشن عروسی دختر بوش

جنا بوش دختر ۲۶ ساله جرج دبلیو بوش رئیس جمهور امریکا با یکی از بچه مایه دارهای امریکایی ازدواج کرد. اما نکته ی قابل توجهی که بعضی خبرگزاری ها به او اشاره نکردن حضور افتخاری محمود احمدی نژاد و اسامه بن لادن بود! در این مراسم رهبران دیگر کشورها هم حضور داشتند.خبرهای رسیده حاکی از آن است که محمود در این جشن باشکوه به صورت فوق العاده زیبا می رقصید از برک و تانگو بگیر تا ... اما اسامه خیلی آروم تر از او بود و روی ویلچر خودش مشغول شکار و تماشای صحنه های جذاب جشن بود! مثل اینکه در خوردن ولیمه عروسی زیاده روی کرده بود و حسابی مست کرده بود. وقتی محمود بلند شد و با جنا دختر بوش به روی صحنه رفت و رقصید چشم همگان به محمود بود و بس! حرکات بدن او بسیار جالب بود، از آن جهت که او توانسته بود با حرکات موزون خود یک میدان انرژی هسته ای ایجاد کند! دست آخر هم احمدی نژاد جدیدترین جک های خود را در این مجلس خواند و از این بابت هم یه حالی به حاضرین داد! یکی از جدیدترین جک های او این بود: «می خواهم جهان را اداره کنم!»

rofouzeh.tk