اگرچه دیرزمانیست که
بسیاری از ما بی آنکه بخواهیم، بی بهانه زندگی می کنیم.
اما…
بی بهانه نمی توان نوشت.
بی بهانه نه قلم با کاغذ راه می آید، نه دست با دل.
بی بهانه نمی توان نوشت.
چه بر دل سفید کاغذ، چه بر پیشانی آبی وبلاگ.
---------------------------------------
قسمت های بعدی سخنرانی دکتر عباسی رو اگه خواستید از لینک های زیر دانلود کنید:
قسمت پنجم - قسمت ششم

انسان می خواهد این جهان را بر اساس خاطره ای که از آن وطن و جامعه ایده آل در ذهن خود دارد، تزئین کند و بسازد و تغییر دهد؛ رسالت هنر چنین کاری است، اما در عین حال هیچ وقت نمی تواند موفق باشد. این است که هنر در انتها همیشه می تواند وسیله ی بسیار خوبی باشد، ولی هیچ وقت نمی تواند راستگو باشد!

من شادی درونیم را با همه ی ثروت عالم سودا نمی کنم،
م نمی خواهم اشک هایم را که از آلام درونیم سرچشمه گرفته اند، جایگزین آرامش کنم. بیشترین امید من اینست که در این کره اثیر، همه ی زندگانیم لبریز از اشک و لبخند باشد.
اشک هایی که قلبم را پالایش می کنند و از چهره ی زندگی و راز آن نقاب بر می افکنند.
لبخندی که مرا به همنوعم نزدیک می کند.
اشکی که مرا به دل های شکسته پیوند می دهد.
لبخندی که نشان شادی را بر همه ی موجودیتم نقش می زند.
اشتیاقی ابدی به عشق و زیبایی از آرزوهای من است.
اکنون دریافته ام آنان که در زندگی فقط زر و سیم اندوخته اند، حقیر مردمانی هستند بخت برگشته اما آهی که از سینه ی عشاق می خیزد برای من آرامبخش تر از نوای بربط است.
---------------------------------------
تا حالا شده برای کاری که آغازش کردی، راه پایان انتخاب نکرده باشی؟
خیلی بده که آدم هر چی میره و هر کاری میکنه، نتونه به مقصدش برسه. امیدوارم کار عقب افتاده ای نداشته باشین!

-------------------------------
قسمت چهارم سخنرانی دکتر عباسی هم براتون آماده کردم. می تونید از لینک زیر اون رو دانلود کنید.
قسمت چهارم

مسافرت

سلام
احوال آدمای مثبت چطوره ... خوب هستین؟
چند روزی نبودم؛ یعنی در واقع مسافرت بودم. مسافرت دسته جمعی، اونم با چند تا از دوستای قدیم و فعلی خیلی برای آدم دلچسبه، انقدر که نمی تونم بیان کنم، (این تیکه اش خیلی پروانه ای شد!) به قولی من لذت می برم می بینم که چند تا دوست با هم به سفر می رن. حدود ۴ روز با برو بچس چالوس تشریف داشتم! از سر نزدن به همه شما معذورم. چقدر خوش گذشت، جای همه ی شما خالی . همینکه با دوستان خاطراتی رو رقم زدیم و فیلم و عکسی رو به یادگار گرفتیم و  فلان و فلان خودش برای من خیلیه. از این چند روز خیلی خاطره دارم، مخصوصاْ با بامداد رفیق فابریکم؛ که نزدیک بود در دریا غرقش کنم!!!
یا با بقیه بچه ها، که با هر کودومشون ماجرهایی داشتیم.
به علت کمبود وقت شما دوستان، از گفتن خاطرات طویل و یک طرفه بسی شرمنده!!!
چالوس، خیابان رادیو دریا، روبروی هتل گلسار، کوچه ابرنگ، مقابل دبستان شهید کیادلیری، مجتمع فرهنگی آموزشی پژوهش یار.
این آدرسو گفتم تا بامداد جان دفعه بعد یادت نره دوباره ما رو همینجا مهمون کنی! حالا بماند که هرچی خرج داشتی من می دادم!
------------------------------------
قسمت های دوم و سوم سخنرانی دکتر عباسی رو براتون آپلود کردم که می تونید اون رو از لینک های پایین دانلود کنید. اگه نشنیدید، دعوتتون می کنم به شنیدن!
قسمت دوم - قسمت سوم 
------------------------------------
اینم برای خودش آپدیتیه!!!

یا زهرا (س)

آی آدمای بی غم ... دلم پر از احساسه
قصه ای که می خونم ... غصه ی قلب یاسه
آهای مردم دنیا ... غم عالم همینه
دست مرد رو ببندن ... زنشونو ببینه
مادر مادر مـــــــــــادر ... وا ویلا مادر مادر مادر
بابام خونه نشینه ... بعد غم حبیبه
دلم براش می سوزه ... چقدر بابام غریبه
بریم به اصل قصه ... دست بابامو بستن
به پشت در پهلوی ...  مادرمو شکستن

دانلود این مداحی
----------------------------------------------------------
مصحف فاطمه سلام الله علیها چیست؟ شما می دونید، اصلاْ در این باره چیزی شنیدید؟
این جا صحبت های قشنگی در این مورد شده، که می تونید ببینید.
¤ قرآن و اهل بیت                 ¤ پیامبر و اهل بیت                 ¤ زندگینامه معصومین
¤ شناسنامه معصومین         ¤  فاطمه س و غدیر                ¤ زندگی حضرت فاطمه
¤ خطبه تاریخی حضرت فاطمه           ¤ مصحف حضرت فاطمه              ¤ نصایح امام رضا (ع)

سخنرانی دکتر عباسی رو شنیدید؟ اگر نشنیدید بهتون پیشنهاد میکنم که بشنوید، از اینجا این سخنرانی رو دانلود کنید. این سخنرانی به مدت ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه است. که من اونو خلاصه کردم و بصورت فلش درآوردم تا حجم کمتری بگیره. قسمت اول این سخنرانی رو برای شما آپلود کردم. که مدت اون تقریباْ ۵ دقیقه است. صحبت های قشنگیه، (سیاسی) بهتون پیشنهاد میکنم بشنوید؛ مشتری همیشگی خواهید شد! این سخنرانی در خرداد ماه ۸۳ انجام گرفته. مواظب عواقبش هم باشید. قسمت های بعدی این سخنرانی در دست آپلود قرار دارند.
                                                   قسمت اول

در صدد ساختن کلیپی با عنوان یاس کبود هستم:
دوستان عزیزی که عکسی در مورد ایام فاطمیه، یا نوشته های زیبا از اسم این بزرگوار بصورت تصویر دارن، برای من به این آدرس ارسال کنند .rufozeh@yahoo.com
مچکرم
 ایام فاطمیه را به همه شما بزرگواران تسلیت عرض میکنم.