تهران = ترافیک!

اینجا یه میدان بزرگ در شهر بخارست رومانی است. ببین یه نفر چه ترافیکی بوجود اورده!! (برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید)

حالا این خوبه در تهران نمونه های جالبی می بینیم که وقتی این یکی رو می بینیم اهمیت نمی دیم! در تهران می تونی هرطور که عشقت کشید رانندگی کنی. لاین یعنی چی؟ بین خطوط رانندگی کردن یعنی بچه مثبت بودن شما! اگه وسیله ی نقلیه ی شما هزاری هم درب و داغون باشه (برف پاکن و آئینه بغل و یخ شکن و ... نداشته باشی ) عیبی نداره. اینجا تهرانه! موتوری های بارکش در بازار تهران که از یخچال و کولر بگیر تا بوفه و ... حمل می کنند! دیدن این موتوری ها از پشت جالبه. یه بار من فکر کردم یخچال پا دراورده داره راه میره! نگاه به شعار و علامت نکن که نوشته(پارک مطلقاْ ممنوع) تو ماشینت رو پارک کن! قربونش برم از بس جا برای پارک کمه که اگه چند متری خالی دیدی بدان رحمت الهی نصیبت تو شده! امان از وقتی که ماشینی که پارکه بخواد بره! اون وقته که زنگ شصتا خونه رو می زنی تا بلکه صاحب ماشین بقلی رو پیدا کنی! اگر عشقت کشید از چراغ قرمز عبور کن! اگر موتور خوب و پرشی داری چرا تک چرخ نزنی!!؟ این حقه توست! اگر دست فرمون خوبی داری چرا لایی نکشی و سبقت نگیری!؟ اگر دلت برای باغ وحش تنگ شده می تونی یه بوغ خفن با انواع صدای حیوانات رو ماشینت نصب کنی. ساب ووفر رو فراموش نکن! کافیه عابر پیاده عرض یه خیابون رو طی کنه و بره اونور خیابون، تا اونموقع متوجه بشه که چه غلطی کرده! اتوبوس قربونش برم شونصد ساعت یه بار میاد اونم ۲ تا ۲تا ! کرایه تاکسی ها سر به فلک کشیده، مترو هم شلوغ تر از هر روز و ما می مانیم و ترددهای سخت روزانه و ترافیک های وحشتناک تهران!

نظرات 2 + ارسال نظر
ارتباط سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com


بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام ...
خوشحالم که وبلاگ شما رو اگرچه به صورت کاملا تصادفی ، پیدا کردم . واقعا وبلاگ جالبی دارید .
خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشی دوست دارم سایت من رو با نام
۩۞۩صحنه دارترین فیلم سال۩۞۩ لینک کنی . و حتما به من اطلاع بده که وبلاگ تو رو با چه نامی لینک کنم .
ارتباط

مینا سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ق.ظ http://parsiavooshan.blogsky.com/

سلام

ممنون از اینکه لطف کردی و به کلبه حقیر سر زدید

وبلاگ پر محتوایی دارید

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد