معرفی سایتهای عکس

قسمت اول:

سایت ftw-design.com . شما در قسمتهای مدل و نقاشی و اثرهای هنری،عکسهای قشنگی می تونید ببینید.

گالری عکس رفوزه، Roofoozeh.ir دارای عکسهای زیبا از خوانندگان ایرانی و خارجی و ... .

سایت 123cannes.com . عکسهای دیدنی از مناظر و جاهای دیدنی.

سایت fashions-addict.com . معرفی جدیدترین مدها و نمونه های زیبا از فشن و مد روز.

در سایت letocar.com هم می تونید عکسهای بسیار قشنگ و دیدنی رو پیدا کنید.

وبلاگ بسیار زیبای آبراهام:theoneandonlyking.blogspot.com . جدیدترین و بهترین ها رو معرفی می کنه. از عطر و ادکلن بگیر تا مدلهای جددی لباس و کیف و کفش و ...

سایت kimballstock.com . در این سایت می تونید عکسهای بسیار دیدنی از حیوانات مشاهده کنید.

دوستداران پرورش اندام سایت prowriststraps.com رو حتماْ‌نگاه کنند.

سایت stockcache.com هرکی عکسای خودش رو تو این سایت آپلود می کنه شما هم میتونید.

عکس های رایگان  در سایت freephotosweb.com نزدیک به ۶۰۰۰ عکس داره.

بانک عکس freephotosbank.com عکسها و لینکهای خوبی توش پیدا میشه.

بانک عکس freephotobank.org مشابه سایت بالا.

سایت stockvault.net هم یه سایت خوبه در زمینه عکاسی که بیش از ۸۰۰۰ نفر عضو داره.

سایت tofz.org یه سایت فرانسوی خوب.

در سایت freepixels.com می تونید عکسهای بسیار زیبایی رو پیدا کنید.

سایت bancodeimagem.com.br  بد نیست.

سایت با حال imageafter.com عکسهای خوبی داره مخصوصاْ‌از طبیعت.

gallery.hd.org هم عکسهای متعدد و زیادی داره.

سایت پر تلاش cepolina.com اینم عکسهای خوبی داره.

در سایت freefoto.com هم عکسهای خیلی قشنگی پیدا میشه. با تفکیک بندی جالب.

سایت fontplay.com دارای عکسهای هنری زیبا.

سایت davidniblack.com با قابلیت یک جستجوگر قوی.

سایت pixelio.de عکسهای بسیار زیاد و متنوعی داره.

عکسهای زیبا مخصوصاْ‌مناظر طبیعی را در این سایت public-domain-photos.com ببینید.

در سایت abstractinfluence.com عضو شوید و مثل کاربران دیگر عکسهای خود را به سایت اضافه کنید.

این سایت pixelperfectdigital.com هم مشابه سایت بالاییه.

سایت aboutpixel.de عکسهای قشنگ و زیادی در هر زمینه داره.

سایت dreamstime.com طراحی های بکگراند توش زیاد پیدا میشه. می تونید تو این سایت عضو بشید.

zurb.net یه سایت عکس دیگه ، متفاوت تر از بقیه.

نظرات 6 + ارسال نظر
ساغر چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ق.ظ

سلام رفوزه جان
عیدتان مبارک سال خوب و خوشی را برای شما ارزومندم
شرمنده که مزاحم شدم چون مشکلم حل نشد بازم به دیدنت اومدم ممنونم از اینکه اپلود کردن را به من یاد دادی اما اخرش گیر می کنم اون قسمت که عکس را می خواهم در مدیریت وب قرار بدم rul کدوم قسمته و جای عکس در مدیریت وبلاگ کجاست ضمننا ساعت وب من زمان را هر کاری می کنم در تنظیمات قرار میدم ثبت می کنه اما نشون نمیده چکار باید کنم.
ببخشید چون زمان کنکورم ماه دیگست زیاد فرصت نمی کنم به وبم سر بزنم اما شما راهنماییم کنید خیلی لطف می کنید باشد تا لطف شما را جبران کنم.
از وبتان خیلی خوشم اومده اما در مضیقه وقتم بازم میام به دیدنتان. خیلی ممنونم.

سلام./
آدرس وبلاگتون رو فراموش کردم
ایمیل هم نذاشتین !
چه جوری کمکتون کنم؟

طناز چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:21 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

سلام رفوزه جونم...


تو قسمت خواننده ها رفتم...خیلی خوشم اومد از عکسا...

پست قبلیتم که خیلی محشره...واقعا به این میگن هنرمند...

از عکسای انیمیشنی هم حتما استفاده خواهم کرد...

راستی سیزده بدر چطور بود؟

سروناز چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام
سایتای عکسن؟
خوب من هنوز نیگاه نکردم ولی فکر کنم خوب باشن
شاد باشی

نرمن در ب در(سپیده) چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ب.ظ http://comein.coo.ir

به. من یکی که خوره سایتهای عکس
حالا میشه یه سایت هم معرفی کنی که Anime هم بتونیم توش پیدا کنیم؟!:ی

سارا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:14 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سادگی را دوست دارم چون با صداقت است هیچ دروغی درآن راه نداردمانندکودکی است که با چشمان معصوم اش به همه نگاه میکند وبا معصومیت اش هزاران حرف به دنیا میزند

علی اکبر چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
امیدوارم سیزده بدر خوش گذشته باشه..
سایتهایی که گذاشتی خیلی جالب بود ...من خوراکم سایتهای عکسه ...ممنون ازت
پست های قبلیت هم جالب بود..مخصوصا فتوشاب سی اس 4...
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد