تسلیت به مناسبت ایام سوگواری - التماس دعا

بوی باغچه
بوی حوض
عطرخوب نذری
شب جمعه
پی فانوس
تو کوچه گم شدن
توی جوی لاجوردی
حوس یه آبتنی
با اینا زمستونو سر می کنم
با اینا خستیگمو در میکنم ...

 حاجت

خدایـــــا : به من توفیق تلاش مقابل شکست، صبر در نومیدی ،رفـتن بی همـــــراه،کار بی پاداش، فداکاری در سکوت ، دین بی دنیا ،ایمان بی ریا ،خوبی بی نمود،عـــــشق بی هوس ،تنهایی در انبوه ، و دوست داشتن بدون آنکه دوست بداند، روزی کن.... وهمواره با من بمان و تنهایم مگذار . بگذار نخی به انگشتانم ببندم تا هرگز فراموشت نکنم که آرامش دل تنها با یـــاد تو میسر است. و در آخر خدایا حاجتم را روا گردان.
با آرزوی قبولی نذر و نیاز شما عزیزان در این ایام.

مرتبط: ویژه نامه رحلت پیامبر اسلام(ص) - از مراسم عزاداری در تهران قدیم
اس ام اس و تم های مذهبی - احکام نذر و عهد - آموزشهای مفید معنوی

نظرات 2 + ارسال نظر
علی اکبر شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و علی ابن موسی الرضا (ع) را تسلیت می گویم.
آمین
من هم آرزوی قبولی طاعات و عبادات و نذر و نیاز شما رو از درگاه خداوند منان خواهانم.
موفق باشی

طناز شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

سلام رفوزه جان...
حالت چطوره دوست من...
از نوشته و عکست خیلی لذت بردم و خیلی همیشه خوشحالم میکنی و بهم سر میزنی...
در مورد یوگا...من پارسال یه کلاس داشتم که صبحا از ساعت ۴ صبح بودش تا ۷..راستش اولاش میرفتم اما کم کم تنبلی کردم ونرفتم...یه دلیل دیگه هم که باعث نرفتن من شد خشک بودن بدنم بود...راستش قبل از اینکه شروع به یوگا کنم باید یکم باشگاه میرفتم تا بدنم اماده شه...اما نرفتم...
شما که میری جای ما حالشو ببر...


در مورد ارایش هم بگم که بنظر من شاید یه درصد خانوما بدون ارایش زیبا باشن...پس ارایش برا خانوما واجبه...

هتل ها هم که بینظیر هستن...راستش یکی از بزرگترین ارزوهای من رفتن به اذربایجان و ترکیه هستش که متاسفانه هنوز درامدم اونقد نیستش که بتونم به ارزوهام برسم...

بازم میام پیشت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد