یوگا

سلام. نمی دونم تا حالا برای شما هم اتفاق افتاده که دچار سردرد یا عدم کنترل تمرکز یا حتی  بی خوابی بشید؟ حالا این مشکلات ممکنه از فشار کار زیاد یا هر چیز دیگری بوجود بیاد. با دوستی مشورت کردم و گفت که یه راه حل خوب برای این مشکل وجود داره. خوشحال شدم ازش پرسیدم خوب این راه حل چیه؟ گفت : یوگا. زیاد جدی نگرفتم. ولی وقتی با پیشنهادش مبنی بر کار کردن یوگا در باشگاه با اون روبرو شدم، بد ندیدم که امتحان کنم! یه مدت با هم در باشگاه یوگا کار کردیم، و همین تمرینات تاثیر بسیار خوبی روی من گذاشت. راستش از همه بیشتر احساس آرامش روحی و فکری که به آدم دست میده رو بیشتر دوست دارم، برام جالب بود وقتی که از دوستم می شنویدم که حتی افرادی رو می شناخته که با تمرینات یوگا اضافه وزن و استرس های روزمره شون رو از بین بردن! از من می شنوید حتماْ‌ برای یکبار هم که شده تمرینات یوگا رو انجام بدین!

یوگا

مرتبط: یوگا در ویکی پدیا - خواص یوگا در میان سالی
شرایط کار کردن یوگا - تمرینات اصلی (وضعیت های) یوگا
سایت یوگا و انواع روش های ماساژ
ویدئو های آنلاین از تمرینات یوگا
یه وبلاگ بسیار خوب در زمینه یوگا. آموزش و اطلاعات مفید همراه عکس برای تمرینات یوگا.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد