طراحی و دیزاین

شاید هنر دیزاین و طراحی موقعی به چشم میاد که مخاطب رو به اثر ساخته شده جلب و جذب می کند. من به شخصه علاقه ی زیادی به هنر طراحی دارم  و اثرهایی که هنرمندان طراحی و ابداع می کنند رو دوست دارم و خیلی کنجکاو میشم تا بدونم چه طوری ساخته شده و چگونه کار می کنه!؟ امروز با اثرهای چند طراح برخورد کردم. چند تا از آثارشون رو براتون انتخاب کردم. اول میرم سراغ Gideon Dagan . این تقویم رو برای موزه هنر مدرن درست کردند. محاسبات دقیقی داره و معمولی کار می کند. می توان روی میز یا روی دیوار آن را سوار کرد. توپ قرمز رنگی که به وسیله ی یک نخ در هوا معلق است، ماه ها را مشخص می کند و توپ مغناطیسی دوم (سیاه) که روی یک تیر افقی قرار دارد، روز را معین می کند. این تقویم با پلیمر ساخته شده است.

تقویم - www.Partizanha.Blogsky.com

از طراحی دیگرش می تونم به این ساعت خیره کننده اشاره کنم. یک توپ قرمز که حول عقربه های ساعت می چرخه و یک توهم چشم گیر ایجاد می کنه! با باتری کار میکنه. سایزش هم ۹.۵ هست. می تونید با مراجعه به سایتش بقیه طراحی های اون رو ببینید.

By:partizanha.blogsky.com

میرم سراغ یه طراح دیگه به اسم Stanizlav Katz. خالق اثرهای زیبا و زیادی هستند. من به یه نمونه از طراحی ایشون اکتفا می کنم. یه نیکمت با طراحی مدرن با ترکیب قفسه های کتاب. ترکیب این دو یه شکل زیبا و مدرن رو بوجود آورده. خیلی لذتبخشه که یه همچین نیکمتی توی اتاقت داشته باشی! برای دیدن آثار این هنرمند به سایتش:  stanislavkatz.comمراجعه کنید.

وبلاگ رفوزه

نظرات 9 + ارسال نظر
رضا محمدی تبار پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:21 ب.ظ http://www.09121536406.blogfa.com

سلام
از ابراز هم دردی شما متشکرم و برای شما هم آرزوی موفقیت می کنم
عزتمند باشید

سروش پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.soroart.com

سلام
ممنون از اینکه به من لطف داری
من لوگوت رو داخل سایتم میگذارم اگر شما هم دوست داشتی بذاری خوشحال میشم

سحر پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:59 ب.ظ http://loveforkamranhooman.blogfa.com

سلام خوبی؟
ممنون که بهمون سر زدی بازم بیا خوشحالمون میکنی
وبلاگ شماهم خیلی قشنگه مطالبتم جالبه ممنون
فعلا
موفق باشی
بای

سرخ جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:20 ب.ظ http://sorkh.blogsky.com

اینها جادوگران قرن جدیدند

یه بنده ی خدا جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:12 ب.ظ http://voroojakftmh.blogfa.com


_ $$$$$$___________سلام ______________$$$$$
__$$$$$$$$*________خوبی؟________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,___منم خوبم______,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ *
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$*,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*______ آپ کردم______*___ '*,,
,,,,.;*___میای دیگه؟!___---__یعنی باید بیای____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
........?
....?
.? منتظرتم

تنهاترین تنها(نونا) شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:05 ق.ظ http://www.vaamaeshghjavid.blogfa.com

سلام رفوزه جان
وبلاگ جالبی داری
یعنی آدمو با خیلی چیزا روبرو میکنه
نمیدونم یادت هست که به من سر زدی
وبلاگ non4 .
در هر صورت خوشحالم که بهم سر زدی
من لینکت کردم
امیدوارم که هر از گاهی بهم سر بزنی
و با نظر دادنت منو خوشحال کنی
من هر هفته up میکنم و به روز هستم
امیدوارم که خوشت بیاد.
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
........?
....?
.? منتظرتم

بای....

رامن شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:10 ق.ظ http://baallaan.wordpress.com/

با درود فراوان
خیلی ممنونم که به دیدن من اومدین. خیلی خوش حال شدم. وب تان خیلی عالیه . هر وقت درس و امتحان ها بذاره میام اپ هایتان را می خونم. منم امیدوارم شما موفق بشوید.

طناز شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:38 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

سلام دوست من...


این ساعت خیلی جالبه....تا بحال همچین چیزی ندیده بودم...اول قکر کردم روز رو نشون نمیده اما دقت که کردم دیدم که اون صورتیه روزاست...خیلی باحاله...
دومین ساعتم که یکم برای ادم خنگی مث من فهمیدنش مشکله...
چجوریه که فقط یه عقربه داره؟


ساناز شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ب.ظ http://www.alocheh.blogfa.com


|>سلام به تو دوست خو بم ,,,,,,,,,,,,,,,,,
|نمیخای بیایی من آپ کردم هــــا.!| '""",||_____
|_..._...__________________|====_|___|..,]|
"(@ )'(@ )"'"""""""""""""''"""(@)'(@)"""""(@)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد