سایت جستجوگر موسیقی- ساعتهای زیبا برای وبلاگ

partizanha.blogsky.comسایت filestube یک سایت جستجوگر جالب در زمینه پیدا کردن آهنگ و موسیقی می باشد. اگر می خواهید در اینترنت بدنبال موسیقی یا قطعه آهنگ مورد نظرتون از خواننده ی مورد علاقه تون بگردین و اون رو دانلود کنید، اونهم با هر فرمتی مثل mp3, rar, mpg, wma و ... ؛ من این سایت رو به شما پیشنهاد می کنم. من خودم چند تا قطعه موزیک قدیمی که هیج جا گیرش نمی آوردم اینجا پیداش کردم.


حتماْ‌تا حالا بارها تو سایت ها و مخصوصاْ‌وبلاگ ها مشاهده کردین که گوشه ای از وبلاگشون رو به نمایش ساعت اختصاص دادن. toolshell یک سایت بسیار خوب در این زمینه است، شما در این سایت ساعت های بسیار جالب و قشنگی رو می تونید پیدا کنید.


-


همونطور که گفتم این سایت در رنگ ها و شکل های مختلف ساعت های زیبایی رو برای کاربرانش در سایت قرار داده. ساعت هایی که با عکس بازیگران و هنرمندان مطرح ، پرچم کشورها، ورزشی ،‌کارتونی و ... موضوعات دیگه نمایش داده میشه. اینم بهتون بگم که (کد) ساعت مورد نظرتون رو بهتون نشون میده و می تونید اون رو در وبلاگ خودتون بکار ببرین.


یه سایت دیگه که می خوام امروز بهتون معرفی کنم. سایت addthis هست.partizanha.blogsky.com در این سایت می تونید برای سایت و و بلاگتون Bookmark و feed widget درست کنید، برای کاربران blogger خیلی می تونه مفید باشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.arinoos.com

سلام
من با ((قضیه ی عشق ما آدم ها)) آپ کردم.خوشحال می شم سر بزنی.

طناز دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

سلام
تو از کجا میدونستی من برای ویندوزم ساعت میخواستم؟...
دستت درد نکنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد