دانشجویان عدالتخواه: اراذل و اوباش اقتصادی هم اعدام می‌شوند؟

دانشجویان عدالتخواه در بیانیه ای اعلام کردند: در روزهای گذشته شاهد بودیم که قوه قضائیه نام چند متهم جزء (که محکومیت برخی از آنها کمتر دو میلیون تومان است) را در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی اعلام نمود.
جای بسی تعجب است که دستگاه قضایی گمان می کند که افشای چند نام این چنینی می تواند جبران کننده انتظارات به جا و محقق نشده افکار عمومی در مبارزه با دانه درشت های اقتصادی باشد. امری که در پیام هشت ماده ای، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی «حفظه الله تعالی» نیز واقع شده بود.
تبعیض در برخورد با پرونده ها و متهمان ، اطاله دادرسی، فساد درونی و سوء استفاده از برخی عناوین نظیر آبروی متهمان و امنیت سرمایه گذاری و ... گوشه ای از مشکلات قوه قضائیه است.
تصمیمهای ضعیف دولت نه تنها منجر به پیشگیری و انسداد کانالهای فسادخیز نشده است بلکه در برخی موارد منجر به تسهیل فساد نیز گشته است. نوسانات بازار مسکن که بنا بر نظر کارشناسان بودجه سال 85 یکی از علل آن بوده است نمونه ای از این تصمیمات است.
همه ما شاهد بوده ایم که چگونه برخی حرکتهای مقطعی صدا و سیما لرزه بر اندام مسئولین انداخته و آنها را وادار به عملکرد سریع نموده است، لیکن سوال این است که چرا چنین فعالیتهایی در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی در صدا و سیما نادر است ؟
متن کامل
نظرات 1 + ارسال نظر
حسن محمدی چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ق.ظ http://airsky.blogsky.com

لطفا از وبلاگ ما دیدن کنید و برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید.http://airsky.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد