Chat creator یک ابزار چت رایگان برای وبلاگ شما

اگر برای سایت یا وبلاگ خود یک فروم چت می خواهید و دوست دارید با مخاطبان و دوستانتان و یا خوانندگان وبلاگتان چت یا گفتگو کنید، سایت Chat creator می تواند شما را در تحقق این امر کمک کند. بدون اینکه ثبت نام نمائید می توانید از امکانات رایگان این سایت برای ایجاد یک فروم چت استفاده کنید. برای ایجاد یک فروم چت برای وبلاگتان ابتدا به این آدرس رفته و فیلدهای درون آن را بسته به نوع سلیقه و میل خود تغییر دهید. راهنمای تغییر فیلدها در عکس زیر نشان داده شده است.


partizanha.blogsky.com



بعد از اینکه بر روی Generate کلیک کردید، صفحه ی جدیدی باز خواهد شد که کدهایی که بایستی در ویرایش قالب وبلاگتان در محل مناسب کپی کنید را در اختیارتان قرار می دهد. یکی از کدها را در محل مناسب وبلاگتان کپی کنید.


partizanha.blogsky.com



به این ترتیب شما برای خود یک اتاق چت رایگان دست و پا کرده اید.

نظرات 3 + ارسال نظر
نرمن در ب در چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ب.ظ http://norman.coo.ir

سلام...جالب بود ! ولی به کار من نمیاد!....

لیست وبلاگ‌های به روز شده شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:17 ق.ظ http://update.1irani.com

سلام،
از اینکه رسیدگی به درخواست شما برای اضافه شدن لینک وبلاگتان به «لیست وبلاگ‌های به روز شده» با تاخیر زیادی انجام شده واقعاً عذر می‌خواهم و شرمنده این بدقولی هستم. باور کنید در این سه ماه چنان گرفتاری‌های زندگی (کار و درس) زیاد بود که فرصتی برای انجام تعهدات نمی‌ماند. می‌دانم بدقولی کار بسیار زشتی است و به همین خاطر از شما دوست بزرگوار پوزش می‌طلبم و امیدوارم وضعیت مرا درک کنید.
متأسفانه من لینک لیست را در وبلاگ شما پیدا نکردم. اگر پس از این مدت و بخاطر بدقولی من آنرا پاک کردید، بخاطر آن چند وقتی که لینک در وبلاگ شما بود، بسیار سپاسگزارم. مطمئن باشید این حسن رفتار شما فقط و فقط به نفع دوستان بلاگر دیگر که لینکشان در این لیست وجود دارد، بوده و من فقط مسؤولیت رسیدگی به درخواست‌ها و پرداخت هزینه‌های سایت را دارم تا از این طریق به معرفی هر چه بیشتر وبلاگ‌ها کمک کوچکی کرده باشم.
از طرف حدود دو هزار وبلاگی که لینکشان در این لیست وجود دارد، بخاطر چند وقتی که به لیست آنها لینک دادید، از شما تشکر می‌کنم. در این مدت سه ماه بیش از هزار وبلاگ درخواست رسیدگی کرده‌اند که رسیدگی به هر کدام بیش از پنج دقیقه زمان می‌برد. به همین خاطر یک هفته مرخصی گرفته‌ام و تمام مدت در حال انجام وظیفه‌ی به تاخیر افتاده‌ام هستم.
در صورتیکه از ابتدا لینک لیست را به وبلاگ خود اضافه نکرده بودید، گله‌ای از شما دارم. اگر از هدر رفتن وقت من بگذریم، پر کردن بی‌هدف فرم درخواست اضافه شدن لینک وبلاگ به لیست، باعث ضایع شدن حق دیگران و به تاخیر افتادن رسیدگی به درخواست‌هایشان می‌شود. این رفتار و عدم پایبندی به تعهد و ضایع کردن حق دیگران، هیچگونه توجیه عقلانی و انسانی ندارد. در اینصورت امیدوارم برای بدقولی خود دلایل دیگری داشته باشید.
باز هم از این تاخیر ناخواسته معذرت می‌خواهم و امیدوارم عذرخواهی من را بپذیرید.
شاد و سربلند باشید

x سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.tablighfree19.blogfa.com

ن تبلیغ تورا می کنم فقط بگو موتور جستجوگر خود را از کجا گرفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد