روز ولنتاین مبارک

... خیلی خیلی سال پیش یه پادشاهی بوده که خیلی به کشور گشایی علاقه داشته و همیشه درحال جنگ بوده ولی سپاهیانش نمیتونستن زیاد از شهرشون برای جنگیدن دور بشن چون میخواستن پیش زن و بچشون باشن و این امر موجب میشه پادشاه نامرد دستور میده که توی مملکتش هیچ کس حق نداره ازدواج بکنه تا مردها باخیال راحت به جنگ برن بعد از یه مدتی یه کشیشی به نامValentine در یه روزی یک مکانی یواشکی یه جشنی برپا میکنه تا دخترها و پسرها بیان و همدیگر رو ببینن و باهم ازدواج بکنن که بعدها این پادشاه پدر نامرد متوجه میشه و این کشیش رو اعدام میکنه و حالا یا روز مرگ Valentine یا روزیه که اون دختر پسرها رو جمع کرده این جشن گرفته میشه و دخترها و پسرها به هم کادو میدن که نمیدونم چرا فقط هم باید در جعبه قرمز گذاشته بشه یا یه روبان قرمز داشته باشه خلاصه این بود جریان این پسره Valentine .

این روز رو به همه ی عشاق تبریک می گم. و خوبه که غرور رو بشکنی و بهش بگی دوستش داری!


روز ولنتاین مبارک




اینجا هم می تونید کارت تبریک های قشنگ و زیبایی پیدا کنید و یا برای دوستانتان بفرستید.
نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:53 ق.ظ

شما آقا یا خانم رفوزه ! بجای تبلیغ غرب زدگی بهتر است در تاریخ و فرهنگ کشور خودتان تحقیق کنید تا بفهمید که ایرانیان از 2000 سال قبل از ولنتاین روز عشق ورزی داشته اند (29 بهمن روز اسفندار مذگان) که البته همین ولنتاین که شبکه های ماهواره شبانه روز تبلیغش را می کنند هم از ایرانیان گرفته شده. !!
حتی اسنادی موجود است که کریسمس را هم از شب یلدای ایرانیان گرفته اند ! این اختلاف چند روز در تقویم هم به علت گذشت چندین قرن پیدا شده . پس چرا ما باید غربزده باشیم؟

سالها دل طلب جام جم از ما می کرد
آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد

پس مرده باد ولنتاین و زنده باد 29 بهمن روز عشق ورزی ایرانیان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد