قالب جدید برای وبلاگ نویسان

یه قالب جدید به نام «آبی آرام» برای وبلاگ نویسان طراحی کردم، راستش دیروز داشتم سری به فعالیت خودم در اینترنت می زدم و به آرشیو ها نگاه می کردم. یادش بخیر اولین وبلاگی که درست کردم در پرشین بلاگ بود در سال ۸۲ ، بعد از اون چند وبلاگ دیگه درست کردم و در اونها می نوشتم. ولی بعد از اینکه اومدم بلاگ اسکای و وبلاگ Partizanha.blogsky.com رو درست کردم دیگه تو همین جا موندگار شدم. یکی از وبلاگ هایی که قدیم می نوشتم این وبلاگ بود!


قالب آبی آرام قالب های زیادی رو برای وبلاگ نویسان طراحی کردم، که البته می تونید بعضی هاشون رو در اینجا و اینجا ببینید. برای دیدن قالبها و دانلود اونها می تونید عضو گروه روفوزه ها در یاهو شوید . هم اکنون ۶۱۵ نفر عضو هستند. امروز هم به یاد قدیم قالبی درست کردم . راستش تو این چند سال فعالیتم در وب ، با دوستان زیادی آشنا و همکار شدم که امیدوارم این دوستی ها پا برجا بمونه و قدر اون رو بدونیم.


قالب «آبـــی آرام»


دانلود برای سیستم های وبلاگ نویسی:


Blogfa - Blogsky - PersianBlog


فتوبلاگ رفوزه هم آپدیت شد، عکسهای متنوعی داره (عکسهای ماشین - خوانندگان و هنرمندان هالیوود و بالیوود - طبیعت - مناظر و اماکن دیدنی - طنز - حیوانات و ...)


لینکدونی سایت رفوزه هم آپدیت شد، شامل دهها لینک دیدنی از همه جا ....

نظرات 4 + ارسال نظر
پویا حسینی جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام و خسته نباشی واقعا این همه علاقه و پشت کار شما ادم رو به حیرت می اندازه و دست مریزاد داره و من از طرف همه بر و بچه ها ی ایرونی علاقمند یه خسته نباشید به شما عرض می کنم و چند وقته مطالب پر بار شما رو می خونم ولی هنوز عضو نشدم اونم در اولین فرصت
همیشه شاد باشید و موفق رفوزه جان اگر چه شما قبولید و سربلند

نرمن جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:53 ق.ظ http://norman.coo.ir

تو سه دقیقه زودتر آپ کرده بودی:ی...خوبی؟!
میگما من از چه سالی با یو آشنا هستم؟!
سایتت خیلی خوشگاه....موزیکشم عالیه...خوانندش کیه؟!...
تبلیغ سایتتو میزارم تو بلاگم حتما:ی...
راستی یه سوال...یو عکسایی که استفاده میکنی برای قالبات ازکجا پیدا میکنی؟!...عکسا عالین....همشون...هم این پسری که دستش تو جیبش هم عکس تو لینکدونی رفوزه.....همه و همه عالین...
یه اعترافم میخوام بکنم من همیشه تو وبلاگ نویسی تو رو الگو قرار دادم!..دیگه دیگه...موفق باشی.

sareban شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:26 ق.ظ http://saraban3000.blogfa.com

سلام
رفوزه جان حالت خوبه.
برای بلاگفا هم چیزی داری؟
من آپم.یه سری به مابزن.
موفق باشی.

رامش یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:05 ق.ظ http://senator-saam.blogfa.com/

قالب آبی آرام زیباست ولی قسمت پیوندهاش مشکل داره اگه ممکنه درستش کن من الان ازش استفاده کردم می تونی بیای و مشکلشو ببینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد