فایرفاکس کاملا فارسی | فایرفاکس


Firefox Persian Language Packیک اکستنشن بسیار عالی برای آنهایی که عشق فایرفاکس دارند. من خودم به شخصه برام فرق نمی کنه چه مرورگری استفاده کنم مهم اینه که با اکثر سایت ها خوب کار کنه.


این اکستنشن کارش این هست که فایرفاکس شما را از زبان انگلیسی به زبان فارسی بر می گردانه و کار کردن را برای فارسی زبان ها آسان می کند.


اگر دوست دارید ببینید فایرفاکس شما بعد از نصب این اکستنشن به چه شکلی در می آید می توانید از سه عکسی که در زیر گذاشتم استفاده کنید.


عکس: 3,2,1


همان طور که در عکس ها دیدید این اکستنش فایرفاکس انگلیسی شما را به فارسی تبدیل می کند. که می تواند برای بعضی جذاب باشد. این اکستنشن به یک اکستنشن دیگر هم نیاز دارد که من آن را هم برای شما در زیر قرار داده ام.


اول اکستنشن Quick Locale Switcher را نصب کنید بعد از نصب آن اکستشن persian language pack را نصب کنید و سپس یک باز فایرفاکس را از نو اجرا کنید در منوی Tools روی گزینه Quick Locale Switcher رفته و از منوی باز شده گزینه fa-IR را انتخاب کنید که پرچم ایران هم در کنارش وجود دارد و ... حال از فایرفاکس فارسی خود لذت ببرید. برای برگرداندن آن به انگلیسی دوباره همین مسیر را بروید ولی بجای fa-IR گزینه en-US را انتخاب کنید.


دانلود اکستنشن : Quick Locale Switcher


دانلود اکستنشن : Persian Language Pack

نظرات 1 + ارسال نظر
نرمن چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ب.ظ http://sepid12ir.persianblog.com

چه جالب؟!...ولی من تا حالا ندیدم برنامه هایی که به زبون فارسی هم هستند برنامه های خوبی باشن؟!نیدونم والا شاید این یکی خوبه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد