بازشگت رفوزه به وطن!

با سلام ...
وای بلاگ اسکای رو نگاه کن چه کرده!!! ولی از اینا گذشته، خیلی وسواسی شده . کافیه اینجا رو بخونی تا از وبلاگ نوشتن هم نا امید بشی، یکی نیست بگه، پیاده شو با هم بریم! از اینا گذشته، انتقالی من به تهران ردیف شد و قراره بقیه خدمتمون رو همینجا سپری کنیم. فردا به امید خدا به پادگان جدید میریم تا ببینیم چی میشه.
یه تشکر ویژه هم دارم از کسانی که منو تو این مدت از یاد نبردن و هر از چند گاهی سری به این وبلاگ می زدند و پیام می ذاشتن، از همتون ممنونم.
راستش قرار بود برم سراغ قالبها، ولی وقتی دیدم که سایت sharemation.com  تمام فایلها و عکسهایی که توش ذخیره کردم بودم رو از بین برده (یا شاید هم هک شدیم رفته!) و همینطور یکی دو تا سایت دیگه؛ ناامید شدم.
به امید اومدن بارون و تمیز شدن هوای تهران از دود و دم!!!
 rofouzeh
فعلاً...
نظرات 4 + ارسال نظر
پیمان دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:03 ق.ظ http://ahwaziha.com

چرا این سایتهایی که توش فایل قرار میدیم به راحتی آب خوردن هک میشن؟

مجتبی ـ۷۶۰ سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:41 ب.ظ http://fesqeli1465.persianblog.com/

سلام من می خواستم ببینم که چگونه میشه روی وبلاگم در قسمت لینک > لینک بگزارم لطفا من و راهنمایی کنید در ضمن من جز وبلاگ های پرشین بلاگ هستم . برام بفرستید به ایمیلم

امیر سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:35 ق.ظ http://www.amir61v.4t.com

سلام.
من از موقعی که با وبلاگ آشنا شدم وبلاگ شما رو میدیدم.
اولا امیدوارم که سربازی رو با موفقیت تموم کنی.
بعد هم اینکه اگه دوست داشته باشی و چون میدونم دیگه زیاد وقت نمیکنی میتونم کمکت کنم.
اگه خواستی برات دعوت نامه پرشین گیگ میفرستم.
خلاصه دوست دارم هر کمکی از دستم بر میاد برات انجام بدم
خوش باشی جوون...!

امیر سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:39 ق.ظ http://www.amir61v.4t.com

راستی سعی کن از سرویس وبلاگ دیگه ای استفاده کنی.
این بلاگ اسکای زمانی بهترین سرویس وبلاگ بود الان سعی کن دیگه یاخیال اینا شی...با این جفنگیاتی که تو توافقنامه نوشتن...
بلاگ فا الان خوب سروسهایی داره میده.
پیشنهاد میکنم هر چی قالب برای بلاگ اسکای نوشتی با کد بلاگ فا عوض کنی....و دیگه برای بلاگ اسکای نسازی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد