از گوشه و کنار اینترنت l قالب جدید

قالب جدید : "حس بودن" برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
برای دریافت قالب به این قسمت مراجعه کنید.
----------------------------
یاهو ابزار جدیدی معرفی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد تا آنچه جستجو کرده‌اند را مدیریت نمایند تا بعدا بتوانند آنها را بازیابی کنند.
به گزارش بخش خبر ComeToNet، سرویس جدید مای وب (My Web) یاهو در نمونه سرویس بتا از سایت یاهو قابل استفاده است. برای مصرف این سرویس باید عضو یاهو باشید یا به عبارتی حداقل یک ایمیل از یاهو داشته باشید.
این ابزار جدید، چند روز بعد از آن عرضه می‌شود که گوگل ابزار جدید خود به نام My Search History را معرفی کرد که قابلیتی مشابه دارد. با این وجود به نظر می‌رسد که ابزار یاهو بهتر عمل می‌کند.
این ابزار به کاربر امکان می‌دهد تا یک سایت ویژه را به صفحه my web یا به نوار ابزار یاهو اضافه کند تا بعدا بتواند آنرا بازیابی نماید. شرکت معتقد است که امکان ذخیره هر تعداد صفحه با توان ضبط کپی کامل صفحه و یا لینک بدان وجود دارد که به این ترتیب همیشه اطلاعات در دسترسان خواهد بود.
----------------------------
یه پوستر قشنگ از فریدون زندی 
نرم افزاری جالب برای استفاده راحت تر از شکلکها! 
هنرمندان بر مزار " گل آقای ایران " حاضر می شوند.
میلیونر شدن پدر مرد عنکبوتی توسط کمپانی مارول 
blog .com یکی دیگر از سرویس های جالب وبلاگ نویسی
دو تا کلیپ تصویری از عمو پورنگ: کلیپ ۱ - کلیپ ۲ 
ilovemysister.com
 
یه کلیپ قشنگ از بامشاد، دانلود کنید 
یک روز یه سوسک از سوراخ دستشویی میاد بیرون. از اون میپرسند: چرا اومدی بیرون؟ میگه: به امید یه هوای تازه تر... گفتیم از رفتن و خوندیم از سفر...! 
نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:41 ب.ظ http://www.ganj-e-sokhan.blogsky.com

سلام دوست عزیزم ... خسته نباشی ...
مطالب و موضوعات وبلاگت عموما زیبا و خوندنی و کارآمد هستند ...
من واقعا از شما دوست عزیز به خاطر قالبهای زیباتون تشکر میکنم ...
واقعا استفاده کردنیند ...
من هم به عنوان یک بلاگر با رسالتها و اندیشه هایی دوست داشتنی آمده ام تا سهمی ولو کوچک از این جمع دوستانه و صمیمی با خود ببرم ...
امیدوارم که شما هم در رسالت بزرگ وبلاگ نویسی موفق و موید باشید و روز به روز شاهد مطالب زیبا و دلنشینی از شما باشیم ...
هم بنده و هم دیگر دوستان عزیز بتونیم از این مطالب وبلاگ شما استفاده ببریم ...
اندیشمندی می‌گوید:
آموختن یک چیز به معنای برقراری ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. هرگز فراموش نکن که برای یادگرفتن فروتنی لازم است ...
امیدوارم که در تمامی مراتب زندگی خوشبخت و کامیاب باشی ...
اگه فرصتی دست داد به کلبه درویشانه من هم یه زیرچشمی نگاه کن ...
شاید که دلم گرم بشه ...
گرم برای ادامه راه ...
راهی که در آن تا نیست ...
مطالب و نوشته هایی که در وبلاگ این بنده حقیر منعکس یافته یک تقلید نیست ...
بلکه یادآوری است ...
یادآوری سخنان زیبا و حکیمانه ای از اندیشمندان مشرق و مغرب زمین که با خوندن اونها و تاثیر آنها بر روح و ذهن آدمی مسیر زندگی روشنتر میشود ...
اگر برات مقدور هست لطفا مقدمه وبلاگرو حتما مطالعه کن و نظرتو هم راجع به آخرین مطلب نوشته شده بیان کن ...
با اینکار دنیایی از عشق به من هدیه میکنی و گویا چاله های بین انگشتان سرد و مشتاقم را با دستان مهرانگیزت پر میکنی ...
ضمنا هر هفته یک قالب رایگان هم هدیه ای از طرف دوستانم در این وبلاگ پذیرای شما خواهد بود ...
من منتظرم ...
خدا پشت و پناهت باشه ...

مهدی شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:31 ب.ظ http://www.ganj-e-sokhan.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
من یکی از طرفداران و مبلغان وبلاگ رفوزه و پارتیزانها هستم.
علل الخصوص یکی از بزرگترین طرفداران قالبهای زیبا و قابل استفاده طراحی شده از طرف شما هستم.
اما یک انتقاد کوچک از قالبهایی که واقعا زحمت شبانه روز میکشید و تهیه میکنید داشتم.
متاسفانه بعضی از قالبهایی که ارایه میکنید به علت فیلتردار بودن برخی هاست ها از قبیل http://m.1asphost.com که برای ثبت قالبها از آن استفاده میکنید با خیلی از کارتهای اینترنت صفحه وبلاگ را کامل باز نمیکنند و یا با مشکلات عدیده دیگری مواجه میسازند.
شما که اینهمه زحمت میکشید ... لطفا قالبهای وبلاگ طراحی شده را در سایتها و هاست هایی ثبت کنید که فیلتر نداشته باشند. از جمله این هاستها که بسیار هم معروف هستند و هرگز سرور آنها با مشکل مواجه نمی شوند می توان به www.ripway.com و http://free.7host06.com و غیره اشاره کرد.
من خودم بالشخصه یکی از قالبهای شمارو برای وبلاگم انتخاب کردم.
قالبی که انتخاب کردم بسیار زیبا و دوست داشتنی ساخته شده. اما با قرار دادن اون داخل وبلاگم خیلی از بازدیدکنندگان شکوه و گلایه سر دادند که صفحه کامل لود نمیشه و وبلاگ زشت و ناقص بالا میاد. این تنها مشکل من نیست.
خیلی از بلاگرها با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.
خیلی ممنون میشم که این پیشنهاد بنده را به دیده منت بپذیرید و از این به بعد این مشکلاترو نداشته باشید.
من جز موفقیت دوستان گلی چون شما هیچ آرزویی ندارم.
خیلی خیلی از شما و دوستانتون سپاسگذارم.

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:34 ق.ظ http://medicalscience.blogsky.com


ایا تا به حال شما به دکتر مراجعه کرده اید؟
ایا از آن مراجعه نتیجه گرفته اید؟
آیا راجع به پزشکان متقلب چیزی شنیده اید؟
آیا می دانید که در دوران اصلاحات در امتحانات تخصصی پزشکان تقلب شده است؟
آیا می دانید که جمعی از متخصصان امروز با تقلب در دوره تخصص شرکت نموده اند و بی سواد هستند؟
آیا از نقش دولتمردان در این امر اطلاع دارید؟
اینها را من نمی گویم خود پزشکان می گویند .
بروید و بخوانید.
http://medicalscience.blogsky.com

وهاب یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:44 ق.ظ http://galery.tk

سلام.خوبی رئیس..سری قبل یادم رفت بگم برنامه رو دریافت نکردم(موتور جستجو).بعد جکت جالب بود...ولی خودمونیم این گوگل و بند و بسات از یه موتور استفاده میکنن یا خیلی شبیه به همه..وای خوشبختانه تا حالا اشتباه نرفتم آدرس گوگل رو باید به برو بچ فامیل خبر بدم انگار...موفق و سربلند باشی

پیمان یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:11 ق.ظ http://pme.blogsky.com

ایول بابا .
عجب قالبای توپی درست کردی .
با اینکه اسم وبلاگت رفوزه هست اما به نظر من نمرش فقط بیسته..

باران یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.bareabr.persianblog.com

سلام رفوزه نمرت بیست بیست امسال حتما قبول میشی(چشمک) ممنون از راهنمایی که کردی مرسی/وبتم خیلی توپه آموزشا هم همینطور موفق باشی و تا بد بدرووووووود

مهدیس یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:02 ب.ظ http://www.mahdis.blogsky.com/

سلام رفوزه جون
خوبی
رفوزه شما آی دی نداری
اگه میشه آی دیتو بده
هر وقت سوالی داشتم بپرسم
مثل همیشه عالی و خوب
موفق باشید
نمرت ۲۰
آفرین
به منم سر بزن
آپم
منتظرم

احمد علی٫ور پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:26 ق.ظ http://ahmad17.parisanblog.com/

سلام ما تازه فهمیدیم که خیلی عقب هستیم لطفا دست بی عصای این مرد آواره را هم بگیرید اگر نمی توانید بگیرید ملالی نیست لااقل به اشارتی کنید تا جان بگیرد

کوچک شما احمد انگلستان لندن

سعید چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:59 ق.ظ http://www.saeidonline.blogsky.com

سلام دوست من. خسته نباشی. کارت تو وبلاگ نویسی عالیه
من خودم در وبلاگم از قالبهای تو استفاده می کنم. به کلبه
ویران من هم سر بزن. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد