افزایش ایمیل یاهو ، پلی استیشن قابل حمل، از گوشه و کنار اینترنت

ایمیل یاهو افزایش می یابد، 1 گیگابایت
شرکت یاهو ظرفیت باکس سرویس ایمیلهای وب میل مجانی خود را برای سومین بار طی 9 ماه گذشته افزایش خواهد داد و آنرا به 1 گیگابایت می‌رساند، حرکتی که یاهو در مقابله با شرکتهای هات‌میل و گوگل انجام می‌دهد.
یاهو علت این افزایش را تقاضای مردم در انتقال تصاویر و پیوستهای بزرگ همراه ایمیلهای خود می‌داند و معتقد است که امروزه ایمیل جزو اصلی زندگی مردم محسوب می‌شود و وضع با پنج سال پیش خیلی فرق کرده است.
در اواسط سال 2004 یاهو صندوقهای ایمیل سرویس مجانی خود را از 4 مگابایت به 100 مگابایت افزایش داد و کمی بعد آنرا به 250 مگابایت رساند که در حال حاضر کاربران از آن استفاده می‌کنند.
پلی‌استیشن قابل‌حمل در آمریکای شمالی عرضه شد
شرکت سونی مطابق وعده خود اقدام به عرضه کنسول بازی پلی‌استیشن قابل‌حمل در قاره امریکای شمالی از جمله کانادا نمود.
به گزارش بخش خبر تراشه از ComeToNet، خیل عظیم جوانان علاقمند به خرید PlayStation  قابل‌حمل که از نیمه شب پشت درب مغازه Future Shop به صف ایستاده بودند، عجیب می‌نمود و این مسئله وقتی بیشتر باعث تعجب می‌شد که سرمای زیر صفر به همراه برف، این علاقمندان را نوازش می‌داد. بدین ترتیب بود که پلی استیشن پرتابل  وارد کانادا و امریکای شمالی شد.
یکی از این علاقمندان به خبرنگار کامتونت در تورنتو گفت که بیش از 24 ساعت در صف به انتظار ایستاده و برای آنکه بتواند این زمان را سپری کند با خود صندلی و کیسه خواب هم به همراه آورده است! علت این صف را جویا شدیم و شنیدیم که فروشگاهها، PSP را به همراه شش بازی ارائه می‌کنند. اما آنچه عرضه شد یک دستگاه 300 دلاری (کانادا) به همراه یک بازی "اسپایدرمن 2" بود. یک دقیقه بعد از نیمه شب درب مغازه برای ارائه PSP باز شد و دوستداران اقدام به خرید کردند.
سیتی‌تی‌وی در این رابطه گزارش داد که ساخت ابزار بازی قابل‌حمل به همراه آگهی مناسب توانست مشتریان را در اولین دقیقه عرضه این محصول به فروشگاهها بکشاند.
PC World در این رابطه میگوید که پلی استیشن پرتابل فقط یک دستگاه بازی قابل‌حمل نیست بلکه وسیله‌ای همراه برای دانلود عکس، شنیدن موسیقی و حتی دیدن فیلم با یک فرمت دیسک فوق کوچک یا Ultra mini-disc می‌باشد.
-------------------------------------
آلبوم های خوانندگان ایرانی (داخل کشور) را در اینجا ببینید. 
تیم فوتبال ایران ۲ کره شمالی ۰ 
نخستین جشنواره دانشجویان وبلاگ نویس ایران 
تقویم دیواری سال 1384 آماده برای پرینت 
عکس‌های یک همراه تیم ملی فوتبال ژاپن از ایران 
Rofouzeh.8m.comRofouzeh.8m.comRofouzeh.8m.com 
Google Desktop Search : سرچ گوگل
Google Desktop Search: Download Plug-ins 
اینم یه گالری عکسهای زیبای کارتونی 
اونایی که اهل بازی هستند کلیک کنند 
اصلاح تصاویر تیره در فتوشاپ 
آموزش های طلایی 
آهنگ سریال غریبانه : از اینجا دانلود کنید.
همه چی هست، چی میخوای ببینی؟
منوهای آماده و زیبا برای سایت شما
نظرات 1 + ارسال نظر
عروسک جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:45 ق.ظ http://naye-ney.tk

سلام دوست گلم ! ... خوبی عزیز ... معذرت می خوام که چند وقتی نبودم و سر نزدم ... بازم مطلب زیبا و شیوائی نوشته بودی ... بهم سر بزن ... فدات(عروسک)نیما..........یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد