از این ور و اونور l قالب جدید

رابطه ترافیک با بنــزهای آنچنانی !
کشف باند توزیع موادمخدر و نگهداری دختران فراری در دره فرحزاد 
آقاجری سرانجام تبرئه شد.
یک مخترع ایرانى "دستگاه کنترل قلب از راه دور" ساخت 
قوی‌ترین مردان ایران به جان هم افتادند! مسابقه «قوی‌ترین مردان ایران» که برای پخش از شبکه سوم سیما در ایام نوروز، از چند روز پیش در کیش، در حال برگزاری است، سه‌شنبه شب، شاهد درگیری فیزیکی شدید تعدادی از شرکت‌کنندگان بود. در این درگیری، قوی‌ترین مردان ایران از چاقو نیز استفاده کردند ...
آخر بشر را چه معنی می کنید؟!  
نارضایتی 60 درصد دانش آموزان از وضعیت مدارس 
پرتاب ترقه صورت دختر دانشجویی را زخمی کرد 
گوش برنده یک مزایده را بریدند و کف دستش گذاشتند 
تست روانشناسی رنگها 
افزایش گرایش چینی ها به اینترنت در میان یاس و امید 

یه قالب جدید هم درست کردم با نام " خاطـــره " یه احساسی نسبت به این قالب دارم . (شاید نتونم بیان کنم ولی قشنگ ، آخه من با بعضی قالبهام انس عجیبی میگیرم!) می تونید از اینجا دریافت کنید.
برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
نظرات 3 + ارسال نظر
اشک مهتاب جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 06:04 ب.ظ http://ashkmahtab.com

سلام و خسته نباشی
بدون تعارف باید بگم که
وبلاگ کاملی دارین
همیش شاد و موفق باشی

خدائی شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 04:47 ق.ظ http://khodaei.blogsky.com

سلام
برای چی قسمت نظراتت فعال کردی؟
وقتی اصلا به نظرات دیگران حتی نگاه هم نمی کنی!!!
من در قسمت قبل یه خواهشی کرده بودم.... اونم دو مرتبه...
من هنوزم منتظر جوابتون هستم

.•* (¤¯`°•. دختر برفی .•°`¯¤) *•. پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:50 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سهلاممم
...
کد این قالبو میتونی بدی؟!!!

ممنون میشمممم

روزات برفی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد