سرانجام ویندوز 64 می‌آید

خبرهای غیررسمی حاکی از آنست که انتظار بزودی به پایان خواهد رسید و ویندوز 64 در ماه اپریل عرضه میشود.
به گزارش بخش خبرسایت ComeToNet : این خبر میافزاید که ویندوز 64 یا Win64 وعده داده شده، بجای آنکه بر مبنای ویندوز XP بنا شده باشد از روی سرور 2003 ساخته شده است. باید منتظر ماند و دید که آیا بهار می‌تواند ویندوز 64 را به ارمغان آورد.
تا کنون تجسم بر این بود که ویندوز 64 بشکل Win X64 با بهینه سازیهایی روی ویندوز XP عرضه خواهد شد. عده ای از مقامات نزدیک به مایکروسافت بیان کردند که نمونه تک باینری ویندوز 64 می‌تواند ساختار دو پروسسور AMD64 و EM64T اینتل را پشتیبانی نماید.
rofouzeh.dot.de همانطوریکه بیان شد، قرار بود که ویندوز 64XP نمایی کامل از ویندوز XP  باشد اما اینطور نخواهد بود. البته گفته می‌شود که بعضی از قابلیتهای زیر در ویندوز 64 خواهد آمد که عبارتند از مرکز امنیتی ویندوز، پخش کننده ویدیو DVD ، بلوتوث یا Bluetooth و Open GL و DirectX 9 .
اما آنچه در ویندوز 64 نخواهد بود عبارتند از DOS مایکروسافت، زیرسیستم 16 بیت و OS/2 ، پروتوکلهای POSIX. اینجاست که باید گفت "خداحافظ DOS".

نظرات 2 + ارسال نظر
وهاب سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 06:48 ب.ظ http://galery.tk

سلام.خوبی.امید وارم بیاد بفهممم چیه...ولی داس خداحافظی نداره...آقا با پوزش فرستادم..شرمنده میکنی به خدا...قربانت..موفق باشی

عروسک چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:08 ق.ظ http://naye-ney

سلام دوست عزیز ... اگه زودتر بیاد که دیگه واقعا خلاص میشیم .. دمت گرم بابت خبرت ... آقا منم آپم .. خوشحال میشم سری بزنی ... فدات(عروسک)نیما........یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد