بازار موسیقی آنلاین بر فروش سی دی تاثیر منفی ندارد

نتایج مطالعات بنگاه خبر پراکنی BBC  نشان می‌دهد که گسترش خدمات آنلاین موسیقی و تسهیل امکان بارگذاری موسیقی از طریق اینترنت عامل کاهش فروش CDهای موسیقی در سطح جهان نیست. به گزارش خبرگزاری سلام، این در حالی است که به دنبال کاهش مداوم اشتیاق مردم به خرید CDهایی از این دست، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تفریحی فروشگاه‌های آنلاین و سرویس‌های به اشتراک‌گذاری فایل را عامل این مشکل می‌دانند.
BBC  در گزارش خود تصریح کرده که فروش موسیقی در سال  2004  از طریق مراجع قانونی برای اولین بار طی  4  سال اخیر افزایش یافته و علت این واقعه آن است که شرکت‌های عرضه کننده CD  برای اولین بار دست از لجاجت برداشتند و به شکایت از کاربران آنلاین خود در دنیای مجازی حضور یافتند.
گفتنی است که در این گزارش بخصوص برنقش شرکت اپل در زمینه افزایش اقبال به بازار آنلاین موسیقی تاکید شده و تصریح شده که این شرکت با راه‌اندازی فروشگاه موسیقی مجازی خود موسوم به itunes  نگرش بسیاری از شرکت‌ها را در این حوزه تغییر داده است.

--------------------------------------
قالب جدید:
نام قالب : " Valentine1 "
برای دریافت به این قسمت بروید.

به گروه رفوزه ها بپیوندید
Click here to join Rofozeha
Click to join Rofozeha
نظرات 4 + ارسال نظر
وهاب یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 03:14 ب.ظ http://galery.tk

سلام.خوبی دوست من.اطلاعات قشنگیه...قالب جالبی هست من میگم همون یکی بسمه.شاد باشی

شبنم یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:48 ب.ظ

خیلی قشنگ بود.برات آرزوی موفقیت می کنم.

یوکابد یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:59 ب.ظ http://youkabed.blogsky.com

سلام
خوبی
چه قالب قشنگی دست درد نکنه
به خودم رفته این سلیقت

کتکله پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 06:55 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد