مایکروسافت، اتصال تلویزیون به اینترنت را دوباره زنده کرد

و به نقل از واشنگتن پست، اگر یک شرکت معتبر اقدام به فروش دستگاهی برای اتصال به اینترنت کند که هم ارزان باشد و هم قدرت مقابله خوبی در برابر ویروسهای اینترنتی داشته باشد و هم کاربرد ساده‌ای جهت بهره گیری از وب و اینترنت را دارا باشد انتظار می‌رود که سیل جمعیت برای خرید آن به مغازه ها سرازیر شوند.
به گزارش بخش خبر تراشه از ComeToNet، این امیدی بود که 8 سال پیش وقتی WebTV به بازار آمد در دلها زنده شد و در ابتدا ظواهر نیز چنین نشان می‌داد. ابتدا دستگاههایی ارائه شد که با شماره‌گیری تلفن می‌توانست به تلویزیون امکان دهد تا به اینترنت وصل شود. این سیستم دهها هزار نفر مشترک در شش ماه اول کارش گرفت و بدین ترتیب توجه مایکروسافت را برانگیخت تا آنرا در آوریل 1997 خریداری کند.
اما مایکروسافت نتوانست بهره خوبی از 425 میلیون دلاری که پرداخت کرد بدست آورد و فقط تغییراتی جزئی در سیستم پدید آورد و در واقع نسبت به جلب بیشتر مشتری شکست خورد.
حال مایکروسافت با عرضه سیستم جدید MSN TV 2 تلاشی دیگر را آغاز کرده است www.msntv.com . در این سیستم یک جعبه 200 دلاری RCA مشابه سیستم قدیمی WebTV وجود دارد که برای اتصال تلویزیون به پریز تلفن جهت ایجاد یک اتصال کند اما ساده اینترنتی تلویزیون بکار می‌رود. به همراه این سیستم یک کیبورد بی سیم و یک ریموت کنترل نیز عرضه می‌گردد. اگر سیستم اینترنت باند پهن و شبکه در خانه داشته باشید این سیستم میتواند بدانها هم وصل شود و تواناییهای بهتری مانند شنیدن موسیقی و دیدن عکسهای ذخیره شده در سایر کامپیوترها از طریق تلویزیون نیز امکان پذیر خواهد بود.
قیمت اشتراک این سرویس ماهیانه 21.95 دلار با  اینترنت شماره‌گیری تلفن (دایال آپ) است و یا قیمتی معادل 9.95 دلار برای افرادی که دارای ارتباط اینترنت هستند، دارند.
نظرات 4 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.hamnafas.blogsky.com

با درود و سلام به شما دوست عزیز. متشکرم از اینکه منت نهاده و به کلبه نوپای ما تشریف آوردید. بلاگ متنوع و دیدنی دارید. قابل تحسینه.
من به نوبه خود از اطلاعات آن بهره بردم و امیدوارم که در آینده
اطلاعات پر بارتری ارائه دهید و بنده نیز اگر توفیق داشته باشم از آنها استفاده کنم.
پاینده باشید و پیروز

نرمن در ب در یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.sbn12.tk

سلـــــــــام...عید شما هم مبارک...ممنون از پیغامت...راستی خیلی وقت آموزش ندادی...قالب جدیدت خیلی باحال بود...

قاصدک یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:20 ب.ظ http://636.blogsky.com

سلام رفوزه
خوبی؟
چه جالب
اون سیستمی هم که با برق کار می کنه و نیازی به تلفن نداره اونم خیلی جالبه...
خوش باشی

کتکله پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 06:59 ب.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد