بنام خداوند بخشاینده مهربان
هنگامیکه زمین بسخترین زلزله خود به لرزه درآید *
و بارهای سنگین اسرار درون خویش همه را از دل خاک بیرون افکند*
و در آن روز محشر آدمی گوید (ای عجب) زمین را چه پیش آمده؟!*
هنگامیکه زمین مردم را به حوادث (بزرگ) آگاه می سازد*
که خدا به او چنین الهام کند (تا به سخن آید و خلق را به اخبارش آگاه کند)*
در آنروز قیامت مردم از قبرها پراکنده بیرون آیند تا (پاداش نیک و بد) اعمال خود را (در حساب میزان حق) ببینند*
پس در آن روز هر کس بقدر ذره ای کار نیک کرده (پاداش) آن را خواهد دید*
و هر کس بقدر ذره ای کار زشت مرتکب شده آنهم به کیفرش خواهد رسید.
راست گفت خداوند بلند مرتبه

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
سلام
زلزله رو دیدید؟  خداییش من که خیلی ترسیدم.  جفت کردم!  شما رو نمی دونم.
واقعاْ تا همین جاش هم خدا رحم کرد که تلفات جانی زیاد نبود. تو اون لحظه اصلاْ آدم نمی دونه چیکار کنه، آدم گیج می شه و دست و پاشو گم می کنه . یه چیزی می گم شاید باورتون نشه. شب قبل از زلزله من خوابش رو دیده بودم . موقع زلزله بم هم یه همچین خوابی تو این مایه ها دیده بودم . درست یادمه ساعت دو نصفه شب بود، که از بس تو خواب ترسیدم بیدار شدم و دیگه خوابم نبرد! خودمونیما تازه آدم می فهمه زلزله بم چی بوده! زمین یه قر کوچیک داد ما سکته کردیم، حالا ...
آقا خداییش این چند روز عجب حال و هوایی دارم من!  همش فکر می کنم تا چند ساعت دیگه قراره بمیرم!   هوا رو نگاه کردین؟ مثل این می مونه که اگه بهش چپ نگاه کنی با بارون بهت یه سیلی محکم می زنه!  آقا اگه دوباره زلزله اومد که ایشاالله نیاد و زبونم لال ... جونتون رو بذارید رو کولتون و سریع بزنید بیرون. حداقل چند تامون زنده بمونن!
اگه من مردم وصیت می کنم این وبلاگ برسه دست یکی مثل خودم!

نظرات 6 + ارسال نظر
سهیل شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:53 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام..خوبی..همه از ترس زلزله دیشب بیرون از خونه بودن ..ولی لحظه عجیبی بود اولین بارم بود که زلزلرو حس کردم..یه جوری بود ..

احسان شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:27 ب.ظ http://www.rahshariati.persianblog.com

آخر مثل اینکه این گسله که اینقدر راجع بهش میگفتن کار خودش رو کرد....
دوست عزیز من

۲۰ روز باآرمانها تفکرات و اندیشه های شریعتی بامن همراه باش و من رو از نظرات گرمت بهرهمند کن....
فردایت زیبا تر از دیروز
واندیشه ات سبز......

نشاط پوکان یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:56 ق.ظ http://talkhoshirin.persianblog.com

من که موقع زلزله تو پارکینگ بودم از ترسم دویدم رفتم تو خونه که شهرزلد پوکان جیغ کشید بیا بیروووووووننن. حالا زلزله یه ور پس لرزاش تموم هم از این ور امتحان ترم هم از اون یکی ور. راستی ِآپدیت کردیم.

بهزاد دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:00 ق.ظ http://irantraining.com

سلام نقاب عزیز.آقا خیلی شرمندت شدم که تو این مدت نتونستم بهت سر بزنم...وبلاگ و تالار انجمن هک شده بود. و درگیر بودم تا سایت رو راه بندازم.کلیپت به دستم رسید.در اولین فرصت تا ۳ روز دیگه بخش کلیپهای سایت راه میوفته و حتما کلیپت رو میذارم.اگه بازهم کلیپهای دیگری داشتی و افتخار دادی خوشهال میشم در خدمتت باشم.ایشالا که هرکجا هستی شادو پیروز باشی.

بهار یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:38 ق.ظ http://emertad.persianblog.com

سلام...لطفاٌ مطالبتون رو با یه رنگ دیگه بنویسین تا بشه خوندشون.
با تشکر
تا بعد.....

بهار یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:41 ق.ظ http://emertad.persianblog.com

سلام...
میدونی چرا زلزله اومد چون یکی جواب pm خدا رو نداد خدا هم یه BUZZ زد ....
پس حواستو جمع کن...
تا بعد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد