کارهای هنری نیکولاس جونز

نیکولاس جونز هنرمندی که از کتاب ها مجسمه درست می کند.
میز کار او همیشه شلوغ است!  او از سال  1995 تا 1997 در VCA تحصیلات در زمینه هنر مجسمه سازی داشته است.
نیکولاس می گه: وقتی به نیم سال  پایانی ام تحصیلاتم نزدیک شدم،  بر خلاف دانشجویان دیگر که سراغ طرح و مواد مجسمه سازی یکنواخت می رفتن، من طرحهای خود را بر روی کاغذ و کتاب اجرا و عملی کردم.
او کارهای خود را در نمایشگاههای مختلف در معرض نمایش قرار داده ، از جمله در کتابخانه ایالتی ویکتوریا، تالار westspace و ... . نیکو خیلی در کارش حساس و صبور است . اون معتقده کاری که بدون فکر و با سرعت انجام بشه، لطافت فرآیند توش گم شده.


دوستان زیادی به من کمک کردند مثلDavid Mach و Buzz Spector . همچنین باید از Marcos Davidson هم یاد کنم که سبک های هنری جالبی داره در کارش حلال مشکلات بزرگ است. با فروش کارهایم و نمایش آنها در جاهای مختلف حالا به طور حرفه ای و با دقت و وقت بیشتر کارم را انجام میدهم و از آن لذت می برم.
من از طرح های طبیعت استفاده می کنم، از پیله ها، پوسته ها، آشیانه های پرندگان و ... . به موسیقی زیاد گوش می کنم و البته کمی هم خجالتی هستم!
او در حال حاضر مشغول کارهای جدیدش برای نمایشگاه آینده در سیدنی است.


rofouzeh.tk
وبلاگ رفوزه -www.Rofouzeh.tk
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد