پیش بینی مرگ زیدان!

نایب رئیس اتحادیه جهانی منجمان در مصاحبه با روزنامه اماراتی البیان از تحولات سیاسی - اجتماعی بسیار مهم در سال 2007 خبر داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره قطر، حسن الشارنی، منجم تونسی، مهمترین این تحولات را ترور شاه اردن و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ذکر کرد و گفت: منطقه عربی شاهد درگیری‌ها‌ و حمام خون‌ها‌یی بخصوص در عراق و سوریه خواهد بود.شارنی افزود: زندگی حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان هم در خطر است و این بار از عملیات ترور سازمان اطلاعات اسرائیل (موساد) جان به در نمی‏برد.شارنی همچنین پیش بینی کرد عملیات تروریستی در عربستان سعودی از سر گرفته شود. به پیش بینی شارنی، ترور شخصیت‌ها‌ی برجسته در سودان نیز یکی دیگر از ویژگی‌ها‌ی این سال خواهد بود.


وی همچنین از مرگ زین الدین زیدان فوتبالیست الجزایری تبار فرانسه در یک حادثه رانندگی خبر داد!


--------------------------------


گوگل استخدام میکند:


کمپانی گوگل به طرز بی سابقه ای دست به استخدام افراد جدید زده. گفته میشه قصد داره امسال تعداد کارکنانش رو در تمام دنیا چند برابر بکنه.
سوالهای استخدامی گوگل عجیب شده، سوالاتی مثل " آیا تاحالا از سگها پرستاری کردید؟ " یا " هیچ وقت تو رستوران مسول یک غذای دسته جمعی بودید؟" نگاهی به مزیتهای کارکردن در گوگل بیاندازید.


--------------------------------


مرد مالزیایی‌ که 53 بار ازدواج‌ کرده بود مرد


شین‌ هوا قمر الدین‌ محمد که‌ با 53‌ بار ازدواج‌ دارای رکورد جهانی ‌ به‌ علت‌ ناراحتی‌ ریوی‌ در بیمارستان‌ کوتا بارو مرکز ایالت‌ کیلانتان‌ درگذشت‌‌.


-------------------------------


وبلاگ عکس آزاده نوزاد (آغاز سال ۲۰۰۷ میلادی)


تو پست قبلی براتون از به ثبت رساندن سایت ها و وبلاگ ها گفته بودم که باید به عرضتون برسونم که دولت ایران از ساماندهی وبلاگ ها چشم پوشی کرد.


عقب نشینی وزارت ارشاد در طرح ساماندهی سایت های اینترنتی


و بشنوید از قدم‌خیر، شیرزنی از طایفه قلاوند لرستان

نظرات 1 + ارسال نظر
someone شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:27 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام . خیلی جالب بود . مخصوصا در رابطه با گوگل .
موفق باشی
من به روز هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد