نوروز ۸۶ بر همگی مبارک

شکفته گل به هر باغ و گلستان

نـــــوای بلبلان آیـــــد ز بـــستان

ز آوای خوشت من مست مستم

ستایش کردمت چون می پرستان

¤ تبریک عرض می کنم به همه ی بینندگان و دوستان این وبلاگ، برای همتون آرزوی سالی سرشار از سلامتی و موفقیت رو آرزو می کنم. این بلاگ اسکای هم معلوم نیست چش شده بود من نتونستم مثل هر سال روز اول عید این وبلاگ رو آپدیت کنم. مقارن با سال نو وبلاگ یادداشت های رفوزه هم نو میشه یعنی سالگرد تولدش میشه و الان دیگه به چهار سالگی رفته.partizanha.blogsky.com از تمامی دوستانی که یار و همکار خوبی در زمینه وبلاگ نویسی بودن و در این مدت نظر دادن مچکر و ممنونم و برای همه اونایی که با ایمیل و کامنت من رو راهنمایی و پشتیبانی کردند آرزوی بهترین ها رو براشون دارم.


امید که با تفکر و تامل بیشتر بر آنچه که در سال ۸۵ گذشت، طوری برای سال ۸۶ برنامه ریزی کنیم که سال دیگر همین موقع با آسودگی خاطر بیشتری به داوری اعمالمان بنشینیم. قطعاْ در طول سال گذشته اتفاقات خوب یا بدی برای هر کسی افتاده، عزیزانی کنار ما بودند که امسال نیستند و برخی که پارسال نبودند، حالا هستند. شکوفه های زندگی که در آغوش پر مهر پدر و مادر جا گرفته اند و و جودشان رحمت است و نعمت. آنها که نیستند جایشان سبز و آنها که تازه آمده اند قدمشان بر چشم!

سال نو بر همه ی شما عزیزان مبارک