نوکیا زیباترین تلفن همراه دنیا را عرضه می‌کند

شرکت نوکیا در پی افزایش رقابت خود با دیگر تولیدکنندگان تلفن‌های همراه از ساخت محصولی جدید خبرداده است که به ادعای مسوولان این شرکت می‌تواند یکی از زیباترین گوشی‌های موجود در جهان محسوب شود. partizanha.blogsky.com

در حال حاضر دو مدل Razr و Pebl از شرکت موتورولا به عنوان زیبا‌ترین گوشی‌های تلفن همراه در دنیا برگزیده شده‌اند، اما نوکیا اعلام کرده که محصول جدید آنها می‌تواند از این دو گوشی پیشی بگیرد. مدل‌های جدید نوکیا که هنوز در مراحل آزمایشی به سر می‌برند 7390، 7373 و 7360 نام گرفته‌اند و به مجموعه گوشی‌های کلاس L'Amour نوکیا افزوده شده‌اند.

سخنگوی شرکت نوکیا در مورد این محصولات جدید گفت: برای آنهایی که به دنبال گوشی‌های زیبا، جذاب و کارآمد با دوربین قوی، سیستم صوتی پیشرفته و... هستند این محصولات می‌تواند نیاز آنها را پاسخ گوید.

شرکت نوکیا که هم‌اکنون به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن همراه در جهان محسوب می‌‌شود در این میان یکی از پیشرفته‌ترین مدل‌های گوشی خود را با قاب استیل روانه بازار کرده و نام این محصول بسیار لوکس را Nokia 8800 Sirocco Edition گذاشته است.

هنوز قیمت و زمان مشخصی برای این تلفن‌های همراه اعلام نشده است، اما با این وجود احتمال می‌رود که محصولات جدید توانایی مقابله با مدل‌های جدید تلفن‌های همراه موتورولا را داشته باشند.
نظرات 3 + ارسال نظر
behshad ( Booter ) yahoo 7.5 پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:47 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam Up shodesh aziz wblag moafagh bashy behshad bye

رضا خرم آبادی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:44 ق.ظ http://younglog.persianblog.com

سلام .
چقدر اینجا رو دوست دارم .
و همواره مفید و دوست داشتنی می نویسی .

رضا خرم آبادی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:45 ق.ظ http://younglog.persianblog.com

حالا این گوشی تقریبا چند میفته ؟!
من نوکیا رو دوست دارم و خبرجالبی بود .
مرسی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد