عکسهای خمیری جالب

برای دیدن تصاویر در اندازه ی بزرگتر روی آنها کلیک کنید. بقیه عکسها را در ادامه مطب ببینید...





























نظرات 2 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 ق.ظ http://nazaninnima.persianblog.ir

رفوزه عزیزم ٬ دوست نازنینم عکسات خیلی خیلی بی نظیر و خوشکل بودن مرسی بابت معرفیشون ....
من دارم میرم . اومدم واسه خداحافظی و تشکر بابت تمامی زحماتهایی که این چندسال واسه وبم کشیدی ...
ممنونم و میدونم نمی تونم جبران کنم .
( من چه دارم که تو را درخور ؟ - هیچ
تو چه کم داری ؟ - هیچ .... )

نازنین چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ق.ظ http://nazaninnima.persianblog.ir

شاید گاهی بتونم وب بیام و به ایمیلهام سر بزنم ....
به گروهمون همین طور اگرچه یاد نگرفتم ایمیلهایی به خوشکلی اونچه که بقیه میفرستادند ( مثل ویروس ) واسه گروه بفرستم ولی سعی میکنم باشم ....
------------------------**--------------
-------------***-----****--------------
------------****----****---****------
------------****----***----****------
--**-------****----**-----***------
---**------****----**----***-----
----**------***-----*---***-----
------**------*---------****----
-------***************-----------***---
-------***************----------****---
------***************----------***----
-------****************-------*-----
--------*****************--------
--------*****************------
-----------**************------
-------------****--******-----
خداحافظ ....همین حالا .....
چقدر دلتنگت میشوم . ( آخرین آپ آبی آرام بلند )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد