عکسهای بسیار دیدنی از پرندگان

تو این پست براتون عکسهای بسیار زیبا و دیدنی رو از انواع پرندگان انتخاب کردم، امیدوارم از دیدنشون لذت ببرید. برای دیدن تصاویر در اندازه ی بزرگتر روی آنها کلیک کنید. با ادامه مطلب همراه شوید ...















نظرات 2 + ارسال نظر
نازنین شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ق.ظ http://nazaninnima.persianblog.ir

بی نظیر و زیبا بودند .
بیـش ترین عشـق جهـان را بسـوی تو می آورم
چـرا که هیـچ چیـز در کنـار ِ من
از تو عـظـیم تر نبـوده اسـت مادر !
در روز مادر از مادر نوشته ام [چشمک] ، بیا بخوان که چشم براه نظرات سازنده ات هستم [گل]

نازنین شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ق.ظ http://nazaninnima.persianblog.ir

بی نظیر و زیبا بودن دوست عزیزم .
دیگه سر نمی زنی نکنه نازنینو فراموش کنی ؟! [گریه]
بیـش ترین عشـق جهـان را بسـوی تو می آورم
چـرا که هیـچ چیـز در کنـار ِ من
از تو عـظـیم تر نبـوده اسـت مادر !
در روز مادر از مادر نوشته ام [چشمک] ، بیا بخوان که چشم براه نظرات سازنده ات هستم [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد