موهایی به شکل حیوان

امروز یه سایت جالب رو بهتون معرفی می کنم. سایت uchu-country.com در زمینه هنری فعالیت می کنه و این هنر، آرایش مو به صورت و شکل حیوانات است. خانم هایی که موهای خود را به شکل شیر، خرگوش، فیل، اسب آبی و خیلی حیوانات دیگر در آورده اند. موهای بافته شده ی آنان که به شکل های مختلف در آمده است خیلی جالب و دیدنی است. این سایت به دو زبان ژاپنی و انگلیسی می باشد. برای دیدن عکسها به سایت مورد نظر رجوع کنید.

7vlldjxehrargf7q1wev.jpg

نظرات 4 + ارسال نظر
نرمن در ب در(سپیده) چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ب.ظ http://comein.coo.ir

ترکوندیا!!!! هر روز چندتا آپدیت...!
way to go

نرمن چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ب.ظ

رفوزه...چند تا سایت خبری خوب به زبان انگلیسی میخوام. ترجیحا خبرهای هنری و جالب(سیاسی نه)...خودم هنوز دارم میگردم ببینم میتونم چیزی پیدا کنم یا نه. ولی تو همیشه بهترینهارو داری و ممنون میشم تو این مورد کمکم کنی.
موفق باشی و منتظرتم.

سرخ چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.sorkh.blogsky.com

سلام رفیق. شرمنده که اینهمه دیر اومدم . اون امضاها خیلی کند پیش میره . نیاز به یک کار گروهیه که یه تعداد وبلاگ نویس همزمان به اون استعفا نامه لینک بدن . فکر میکنم تا حالا ۱۰ امضا هم جمع نشده باشه .
البته من از خیلی ها درخواست کردم .
فکر می کنم باید از چت کمک بگیرم .

نظرت چیه ؟

goleyas چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ب.ظ http://taranehonline.blogfa.com



نمیدانم چرا هنوز هستم
نمیدانم برای کی هستم
نمیدانم با کدامین بهانه هست
شاید برای پیدا کردن خود هستم
من کی هستم؟
با آه دل و سوز جان وبلاگم را به روز کردم
آمدم تا تو را به این میخانه دعوت کنم
منتظر حضورت هستم
زیبا نویسی دل نویسی
بیا دلنوشته ای برای این عاشق ره گم کرده هم بنوبس
منتظرت هستم
فراموشم نکن ای دوست
منتظرتم
__________________.##
________________.###*
_____________.*######
_____________*######
___________*#######
__________*########.
_________*#########.
_________*######*###*
________*#########*##
_______*##########* *#
_____*###########_____*
____############
___*##*#########
___*_____########
__________#######
___________*######
____________*#####*
______________*####*
________________*###*
_ممنونم که اومدی______*##*
____________________*##.
_____________________*##.
______________________.##.
_____________________.###.
___________________.######.
__________________.##*___*##.


دوست داشتی میتونیم تبادل لینک کنیم.
اگه منو لینک کردی حتما بهم خبر بده تا شمارو لینک کنم.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد